2017 E-posta Pazarlaması İçin En İyi Uygulamalar
E-posta pazarlaması müşterilerin ilgisini çekmek ve satışları arttırmak için güvenilir ve gerçek bir yöntemdir. Maliyeti az ve kullanımı kolaydır. Büyük ve küçük işletmeler için en iyi pazarlama kaynağı olmaya devam etmesi şaşılacak bir şey değil. Yine de, her pazarlama yöntemi gibi e-posta pazarlaması da değişen müşteri tercihlerine yıllarca uyarlanmaktadır. Artık 2017 yılına girdik, en yeni e-posta pazarlama en iyi uygulamalarını ele almanın zamanı geldi. 2017 E-posta Pazarlaması İçin En İyi Uygulamalar neler?
“Gönderen” satırını özelleştirme
Gelişmiş kişiselleştirmenin ne kadar ilerlediği ile ilgili olarak, insanlar “yanıtlamayın” tarzı e-posta gönderenlerden kurtulma ve onları kişiselleştirilmiş ve markalı adreslerle değiştirme zamanı geldi. Ahmet Sayın gibi gerçek bir isim veya Medanis Bilişim’de bir Müşteri Hizmetleri, okuyucunun güvenilir veya değer veren bir gönderenden aldığını gösterir. Birinin e-postanızı açması için yüzde elli şansınız var.
Kişisel iş adresinizi kullanmaktan rahatsız oluyorsanız, tüm e-posta pazarlama kampanyalarına bağlı olan birini oluşturun. Bu şekilde, gelen kutunuza doğrudan bir bağlantı oluşturmadan yanıtları izleyebilir ve bu hesaptan yanıt alabilirsiniz.
Unutmayın, iyi bir izlenim bırakmak ve insanlara e-postalarınızı açmaya motive etmek için birkaç saniyeniz var. Bu eylemi teşvik etmek için sizi çöp kutularına göndermek yerine gerekli her adım atın.
Markalı, mobil uyumlu şablonları kullanın
Bu şaşırtıcı olmamalı, ancak yanıt veren e-posta tasarımı 2017’de bir zorunluluktur. İnsanlar akıllı telefonlarını ve tabletlerini her zamankinden daha çok kullanıyor; bu nedenle, farklı ekran boyutlarına uyum sağlayan bir e-posta şablonunun olması kilit önem taşıyor.
E-posta şablonunuzun da markalı olması gerekir. Marka vaadinizi iletmek için her zaman marka renklerinizi, logolarınızı, yazı tiplerini ve resimlerinizi kullanarak açık bir mesaj gönderdiğinizden emin olun. E-posta ihtiyaçlarınıza bağlı olarak birden çok şablonunuz olabilir, ancak hepsinin kendisine tutarlı bir his vermesi gerekir.
Konu satırlarını düşünün
“Gönderen” satırına çok benzer şekilde, konu satırınız birisinin e-postanızı açıp açmayacağını bildirir. Kullanıcıların açtıklarından önce e-postalarınızı daha kolay ve kolay bir şekilde aboneliğinizin altına almasını veya çöp kutusuna atmasını kolaylaştıran bu yılın konusuna dikkat edin.
Markanızın insanların gelen kutularının dağınıklığıyla nasıl ayırt edilebileceğini düşünün. Başka yerde bulamayacakları e-posta teklifiniz nedir? İlginç okuyucuların bulunduğu bilgileri içeren snippet’leri ekleyin ve bunları “açık” tıklamaya taşıyın.
Aynı şey ön metin (kısa mesaj, gelen kutuda bir e-posta görüntülendiğinde konu satırının kısa özeti) için de geçerlidir. Okuyucuyu e-postanızı açmaya ikna etmek için daha fazla bağlam ve ek bilgi sağlar. Aşağıdaki resimde, konu satırları (siyah metin halinde) okuyucunun ilgisini çekerken, gri ön metin, okuyucunun yararı hakkında daha fazla bilgi vermektedir.
Kısaca ve kişiselleştirilmiş olmak , güçlü ön başlık metninin iki önemli parçasıdır.
Etkileşimli e-posta üst kategoridir
Videolarda ve GIF’lerde artış herhangi bir gösterge olursa, etkileşimli e-posta gönderebilirsiniz. Bununla birlikte, etkileşimli bir e-posta, videoların ötesine geçer. İnsanlara alışveriş yapmalarını, farklı sekmeleri tıklamalarına ve bir görüntünün hareket etmesini veya döndürülmesini görmenizi sağlar. Bunların hepsi dinamik, kişiselleştirilmiş ve 2017 için çok talep görüyor.
Kişiselleştirin, kişiselleştirin, kişiselleştirin
“Kişiselleştir” dediğimizde, e-postaya birinin adını eklememizin ötesinde bir konudan bahsediyoruz. Dağıtım listeleri aboneleriniz için değerli verileriniz var, bu nedenle bunu iyi kullanın. Müşteri numaraları, hesap numarası ve müşteri yıldönümü tarihi gibi mümkün olduğunca önceden doldurun ve satın alma şekillerine özel e-postalar gönderin.
Okuyuculara ulaşmanın en iyi yolu, onlara kim olduklarını, ne istediklerini bildiklerini ve işletmenizin ihtiyaçlarını tamamlayan ürün ya da hizmetleri olduğunu göstermektir.
2017 E-posta Pazarlaması İçin En İyi Uygulamalar ile E-posta pazarlaması, iyi yapıldığında verimli bir pazarlama gayretidir. E-posta kampanyalarınızı planlarken bu en iyi uygulamaları düşünün. Bu küçük değişiklikler, e-posta pazarlamanızı yenileyebilir ve önemli getiriler sağlayabilir.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
2017 E-posta Pazarlaması İçin En İyi Uygulamalar yazımıza yorum bırakabilirsiniz.