Yerel SEO Stratejisi
Google gün geçtikçe arama sonuçlarını kişiselleştirmeye başladı ve bu gün geçtikçe daha da belirgin bir hal alıyor. Yerel SEO Stratejisi ‘nin yükselişi bu değişimin başlıca sonuçlarından biridir. Yerel SEO Stratejisi ile bulunduğunuz çevredeki arama sonuçlarında çıkarsınız yani İstanbul’da bir mobilya firmasıysanız Ankara’daki firmayla rekabet etmeniz gerekmez.
Çevrimiçi bir iş yapıyorsanız, o zaman Yerel SEO Stratejisi hakkında size yakın müşterileri hedeflemek için ciddi düşünmek zorundasınız.
Yerel SEO Stratejisi habersizseniz, nasıl çalıştığını açıklayan küçük rehber:
Yerel SEO Stratejisi Anlama
Yerel SEO, Google’ın aradığı hizmete en kolay ve en hızlı erişimi sunma girişimlerinin bir parçasıdır.Örneğin, İstanbul’da yaşıyorsanız ve bir haşere kontrol hizmeti arıyorsanız, Google coğrafi bölgesi IP’nizi bulur ve İstanbul bölgesinde en iyi haşere kontrol hizmetlerini gösteren kişinin daha mantıklı olduğunu varsayar.
Çoğu online işletme için, Yerel SEO’yu olduğu gibi önemli sayılmamıştır.
Yerel SEO Stratejisi Faydaları
Yerel SEO yapmanın faydaları nelerdir?
– Daha Fazla Giriş: Google’ın kendilerine odaklanmaya karar vermesine kadar, yerel aramada büyük ölçüde kullanılmayan muazzam bir potansiyel var. Yerel arama ifadelerini hedeflerseniz, işe dönüşme ihtimaliniz yüksek olan daha fazla potansiyel müşteri elde edersiniz.
– Daha İyi Sıralamalar: Yerel arama kelimeleri için sıralamaya başlarsanız, sıralama için çok zaman harcayacak olan rekabetçi anahtar kelime öbekleri için 1. sayfaya geçersiniz.
– Etkileşim: Müşteriler her zamankinden daha fazla bilinçlidir. Yerel bir işletmeyseniz, müşterilerin sizinle kişisel bir seviyede etkileşime girmesine yardımcı olur ve bu da bir kez daha daha iyi dönüşüm sağlar.
Yerel SEO Stratejisi
Artık avantajları bildiğinize göre, bu yıl için SEO planlarınızda kullanabileceğiniz bazı yerel SEO taktiklerini ve stratejileri:
Yorumlar: Yerel incelemeler SEO konumunuzun önemli bir parçasıdır ve bir sıralama artırmak için iyi değerlendirmelere sahip olmanız gerekir.
Dizinler: Web dizinlerinden bahsetmiyoruz. Google My Business ve Yahoo Small Business gibi yerel dizinler arama sonuç sayfalarındaki yerel varlığınızı önemli ölçüde artırabilir. Kaydolmak ve tüm detayları doldurduğunuzdan emin olun. Birden fazla şehir hizmet ediyorsanız, en iyi duruma getirilmiş içeriğe sahip her şehir için ayrı sayfalar doldurun.
Konum: Arama motorlarının belirli bir şehirde bir hizmet sunduğunuzu bilmesini isterseniz şehri, içeriği, H1 etiketini, resim ALT özniteliklerini ve sayfanın başlığını söyleyin. Örneğin, İzmir’de belirli bir hizmet / iş teklif ediyorsanız, içeriğinizde şehri birkaç kez andığınızdan emin olun. Buna rağmen aşırıya kaçmayın.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.