Logo

2018 Emlak Açılış Sayfaları


paylaş
2018 Emlak Açılış Sayfaları

2018 Emlak Açılış Sayfaları konusunu açıklığa kavuşturmak için, ziyaretçileri potansiyel müşterilere dönüştüren açılış sayfaları oluşturma, tasarlama ve optimize etme temellerini öğrenmenize yardımcı olması için bu makaleyi yazdık. Ayrıca, her emlakçının 2018 yılına hakim olması gereken üç açılış sayfası türünü, gerçek dünyadaki örnekleri ve şablonları ve açılış sayfaları oluşturup bunları izlemek için kullanılabilecek en iyi yazılımları ve araçları göstereceğiz.

2018 Emlak Açılış Sayfaları

2018 Emlak Açılış Sayfaları Nelerdir?

Gayrimenkul açılış sayfaları olarak da adlandırılan emlak açılış sayfaları, web sitenizde Facebook, Google, Pinterest veya başka bir web sitesinde bulunan gayrimenkul reklamlarınızdan bağladığınız basit tek sayfalardır. Reklamınızı tıkladıklarında, açılış sayfanızda "karar" verirler. Bir kez oradaysa, açılış sayfalarının yalnızca tek amacı vardır; ziyaretçinin iletişim bilgilerini size vermesi.

Bu tür bir hedefe sahip oldukları için gayrimenkul açılış sayfalarında genellikle kısa, doğrudan kopyalama, birkaç resim ve sitenizin ziyaretçinin iletişim bilgilerini bırakabileceği bir iletişim formu bulunur.

2018'de Emlakçıların Ustalaşması İçin Emlak Açılış Sayfaları Neden Önemli?

Açılış sayfası için gerçek bir dünya benzetimi istiyorsanız, bunları devremülk ofisleri veya kullanılmış araba parkurları gibi yüksek basınçlı satış ortamlarında kullanılan kapanış odaları olarak düşünün. Daha küçük bir odaya götürmezler, dolayısıyla daha fazla mahremiyet kazanırsınız, daha küçük odaya götürürler, çünkü odağınız daraltır ve müşteriyi daha kolay ikna edebilirler. Daha az dikkat dağıtıcı olduğundan, sizi bir karar vermeye yönlendirmek daha kolaydır.

Genel müşteri üretiminin büyük çoğunluğu 2018 Emlak Açılış Sayfaları çevrimiçi olduğu için kapanış odaları büyük ölçüde geçmişte kaldı. Bunun yerine, çevrimiçi kapanış odaları gibi çalışan açılış sayfalarımız var. Facebook dikkat dağıtıcıdır. Açılış sayfanız değil.

Çevrimdışı Açılan Reklamlar İçin Emlak Açılış Sayfaları Çok Çalışıyor

2018 Emlak Açılış Sayfaları ustalaştırmanın bir başka nedeni, beceri oluşturma listenizin en üstünde olması gereken, onlara birçok farklı kaynaktan trafik çekebilmenizdir. 2018 Emlak Açılış Sayfaları Çevrimiçi reklamlarınızı tıklayan potansiyel müşterilerin iletişim bilgilerini elde etmek için çok iyi çalışıyor olsa da onlara sosyal medya hesaplarınızdan veya hatta bahçenizdeki işaretler, kartpostallar, reklam panolarında veya broşürlerdeki QR kodlarıyla bağlantı kurabilirsiniz. Bu, çevrimdışı pazarlama stratejilerinizden kaç kişinin web sitenizi ziyaret ettiğini izlemek için teknolojiyi kullanmanın harika bir yoludur.

Daha Uzun Açılış Sayfaları

Çoğu dijital pazarlama uzmanı, açılış sayfanızdaki içeriğin mümkün olduğunca kısa olması gerektiğini söyler; ancak açılış sayfanızda, küçük kare bir Facebook reklamında veya işaretinde olduğundan çok daha fazla detay sığdırabilirsiniz. Daha da iyisi, satış kanalınızın tabanında olduklarını bildiğiniz için onlara iletişim bilgilerini vermelerini teşvik etmek daha kolaydır. Bunu düşün. 2018 Emlak Açılış Sayfaları Ana sayfanıza doğrudan bir yol gönderirseniz, etrafına tıklayabilir, bir şeylerden rahatsız oluyor ve geri gelmeyebilirler. Açılış sayfaları özel olarak iletişim bilgileri elde etmek için tasarlandığından, bunları birine gönderirseniz bir önceliğe sahip olmanız çok daha olasıdır.

A / B Açılış Sayfalarınızı Test Edin ve Sonuçlara Göre Optimize Etebilirsiniz

Açılış sayfalarının en güçlü özelliklerinden biri, neyin işe yaradığını görmek için sayfa ziyaretçilerin yarısını bir sayfa ve başka bir sayfanın yarısını sunma olanağıdır. Örneğin, açılış sayfanız için iki farklı içerik yazdığınızı ancak hangisinin seçileceğinden emin değiliz diyelim. Açılış sayfanızı, ziyaretçilerinizin yarısını gösteren seçenekler A ve yarı seçeneği B'yi gösterecek şekilde ayarlayabilir ve daha sonra en iyi performansı gösteren sayfayı çalıştırabilirsiniz. Bunu sonsuza dek yapmaya devam edebilirsiniz. Düzeni, resimleri, farklı harekete geçirici mesajları, hatta düğmenin rengini ve iletişim formlarını. Neyin daha iyi dönüştürüldüğü konusunda şaşırabilirsin! Daha sonra bununla ilgili daha fazla şey ...

Açılış Sayfaları İle Kısmi Yol Açabilirsiniz

Yalnızca bir adres veya e-posta almak ideal olmayabilir, ancak açılış sayfaları, ipuçlarınızın bırakılmasına izin verilen az veya çok miktarda bilgiye karar vermenize izin verir. Tahmin edebileceğiniz gibi, daha fazla bilgi almaktan daha kolaydır.

Her Emlakçının Bilmesi Gereken 3 2018 Emlak Açılış Sayfaları Türü

Tamam, gayrimenkul açılış sayfalarının ne olduğu ve neden bu kadar önemli oldukları hakkında biraz daha bilgi sahibi olduğunuza göre, emlakçıların 2018'de hakim olması gereken üç açılış sayfası türüne bir göz atalım.

1. Ev değeri açılış sayfaları

Emlak açılış sayfaları San Francicsco ev değer sayfası

Öne Çıkanlar: Satıcı Başvuru
Faydaları: İyi bir dönüşüm oranına sahip olabilir (kişi bilgileri
dışındakilerin sayısı) Dezavantajları: Anında ev değeri hizmetlere abonelik gerektirebilir

Ev değeri açılış sayfaları, Emlakçıların satıcı ipuclarını almak için 2018'de kullandığı en popüler tür açılış sayfalarıdır. Şu şekilde çalışır: Bir emlakçı, evini Facebook'ta taşımak veya satmak isteyen kullanıcıları hedefleyen bir reklam yayınlar. Genel olarak konuşursak, reklam, evlerinin bugünün pazarında ne kadar değerli olduğunu öğrenebilmeleri için kendilerine ücretsiz bir ev değerleme öneriyor. Potansiyel bir potansiyel müşteri, bu reklamı tıkladığında, bir ana sayfa açılış sayfasında sonuçlanır. İki farklı türde ev açma değeri açılış sayfası vardır.

ANINDA EV DEĞER AÇILIŞ SAYFALARI

Dönüşüm oranı (kaç kişinin iletişim bilgilerini bıraktığı): Orta / Yüksek
Faydalar: Daha yüksek dönüşüm oranı
Dezavantajları: Daha fazla kısmi ipucu (örn. E-posta olmayan sadece bir adres)

Anlık bir ev değerinde açılış sayfası, iletişim bilgileri karşılığında potansiyel anlık anlık değerleme sunar. Anlık bir ev değerli açılış sayfası oluşturmak için evinizin ayrıntılarını ve iletişim bilgilerini girdikçe olası potansiyel müşterilere anlık ev değerlendirmesini sunabilmelisiniz. Ev Değerli Liderler , Liderlik Listeleri veya Bulut Çekimi gibi bir hizmet için kaydolmanız gerekecek .

Anında değer açılış sayfalarıyla ilgili en iyi şey, dönüşüm oranının (iletişim bilgilerinden ayrılanların yüzdesi) oldukça yüksek olmasıdır. Sonuçta, daha fazla insan, zaman ve dikkatlerini fazla içermeyen bir şeye tıkmak ister. Bu, özellikle emlakçılardan spam e-postaları almak veya soğuk çağrı yapmaktan çekinen insanlar için geçerlidir.

Dezavantajı, daha fazla kısmi yol açtığınızdan kaynaklanır. Bu durumda, kısmi yol gösterici, adreslerini ve evleriyle ilgili bazı ayrıntıları koyan biri olur, ancak hiçbir veya sahte kişi bilgisi bırakmaz. Bu gerçekten bir sorun olmasına rağmen, bunları her zaman bir kartpostal veya kapı askısı kampanyasına koyabilirsiniz, bu nedenle yolda bir müşteriye dönüştürme potansiyeli hala mevcuttur.

2. ÜCRETSİZ İÇERİK AÇILIŞ SAYFALARI

Emlak açılış sayfaları househunt.com ekran görüntüsü

Müşteri Türü: Satıcı veya Alıcı
Dönüşüm oranı (kaç kişinin iletişim bilgilerini bıraktığı): Orta / Yüksek
Faydalar: Müşterilerin iletişim bilgilerini bırakma olasılığı daha yüksektir.
Dezavantajlar: Müşteriler, bir satın alma veya satış kararı vermemekten daha uzak olabilir

Ücretsiz içerik açılış sayfaları, iletişim bilgileri karşılığında olası potansiyel müşterilere ücretsiz bir şeyler sunan emlak açılış sayfalarıdır. Dijital pazarlama dünyasında bu bir öncü mıknatıs olarak bilinir, çünkü bir şeylerin özgürlüğüne sunması yol açar.

Etkili müşteri mıknatısların örnekleri, bir alıcı veya satıcı E-book, alanınızdaki pazar listelemelerine bir kılavuz , en iyi yatırım getirisini sağlayan ilk on yenilemenin bir listesini, evlerin güncellenmiş bir listesini veya başka bir içeriği satın alan bir müşteri olabilir veya satıcı bir emlak uzmanından isteyebilir.

Ücretsiz içerik açılış sayfalarında nispeten yüksek bir dönüşüm oranı olmalı iken, sonuçta ortaya çıkan olasılıkların hemen kullanılabilmesi için hunide çok yüksek olması tehlikesi vardır. Bu yollar, motive olmuş alıcılar veya satıcılar kadar istenebilir değilse de, damla kampanyaları ile kolayca beslenebilirler.

3. Ev Araması Açılış Sayfaları

Gayrimenkul açılış sayfaları Zurple ekran görüntüsü

Kurşun Türü: Alıcı
Dönüşüm oranı: Düşük
Faydalar: Daha yüksek TO (tıklama oranı,  kaç kişi reklamınızı tıklar?)
Dezavantajları: Dönüşüm oranını düşürün. İnsanlar sitenizdeki girişleri arayacak, ancak kaydolamayacak

Ev arama açılış sayfaları, alıcıların yol açabileceği en iyi yollardan biridir. Nasıl çalışıyor? Olası bir potansiyel müşteri, ücretsiz bir giriş araması sunan reklamınızı tıklar. Sonra ev arama açılış sayfanıza tıklarlar.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, Profesyonel Tasarım: Ankara Web Tasarım, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
2018 Emlak Açılış Sayfaları için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

2018 Emlak Açılış Sayfaları yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

Etiketler: emlak web tasarım emlak açılış sayfası

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar