Web Sitesi İçeriği
Web sitenizin görünüşünün önemli olduğu yadsınamaz ancak web sitenizin trafik oranının artması için görünüş başlı başına yeterli değil. Web sitenizin SEO kullarına göre kurulmuş olması ve Web Sitesi İçeriği özellikleri dikkate alınarak içerik girişi yapılması gerekir.
Basit bir web sitesinde bulunması gereken temel içerikler vardır. Bu içeriklerin kısa, öz ve anlaşılır şekilde yazılması gerekir.
Misyonu: Rakiplerinizden farklarınızı, müşterilerin sizden neler bekleyebileceğini anlatan kısa ve öz yazıdır. Web Sitesi İçeriği kurallarına göre sektörünüze özel kelimeleri anahtar kelime olarak belirleyerek metnin içinde geçirebilirsiniz.
Şirket Profili: Ziyaretçileriniz sizi görmeden alışveriş yaptığı için web sitenizde şirketiniz hakkındaki ayrıntıları vermeniz müşterilere güven verecektir. Şirketiniz kaç yıldır çalışıyor, ana hedefleriniz neler, başarılarınız neler, herhangi bir ödülünüz var mı gibi soruların cevaplandığı bölümdür.
Ürün/Hizmet Bilgisi: Ürün ve hizmet sayfasında mümkün olduğunca ayrıntıya yer verin. Müşteriler ürünleri görmedikleri için ne kadar çok bilgi alırlarsa o kadar iyi olacaktır. Ziyaretçilerin en çok önem verdiği bölüm ne yazık ki firmalar tarafından pek önemsenmiyor.
Gizlilik Bildirimi: Gizlilik politikası ziyaretçilerden alınan her türlü bilginin 3. şahıslarla paylaşılmayacağı veya paylaşılacaksa hangi şartlarda kimlerle paylaşılacağını anlatan bölümdür.
Müşteri Memnuniyeti: Müşterilerin web sitenize girdiğinde sizi beğenmesi ve memnun olması için Web Sitesi İçeriği referans sayfanızı geniş ve ayrıntılı tutun. Çalışmalarınızı gören insanlar size güven duyacak ve memnun olacaklardır.
Kaynaklar/SSS: Web Sitesi İçeriği içinde önemli bölümlerden birisi sık sorulan sorular bölümüdür. Bu bölümde ne kadar ayrıntılı bilgi verirseniz müşteri hizmetleri bölümünüz rahat eder. İnsanlar kafasına takılan bir sorunun cevabını bulamazsa başka bir web sitesine gidebilir.
İletişim Bilgileri: İletişim bilgileri müşterinize güven verir. Açık adres, telefon numarası, e-posta adresi ve bir iletişim formu web sitenizde mutlaka olmalıdır.
Web Sitesi İçeriği ile bağlantılı olarak bir wp_betawpposts açabilir ve her gün düzenli içerik girişiyle ayrıca müşteri çekebilirsiniz.