Logo Web Tasar覺m

Ticari Web Tasarım


paylaş
Ticari Web Tasarım

Ticaret artık web siteleri Twitter, Facebook, İnstagram gibi sosyal siteler üzerinden yapılıyor. İster bir iş yeriniz olsun ister olmasın internet size para kazanma konusunda büyük fırsatlar sunuyor. Alışveriş, ticaret, e-ticaret bunların hepsi için olmazsa olan web sitesi sizlere dünyanın kapılarını açıyor. Ticari Web Tasarım firmanızın bir adım öne geçmesini sağlayacaktır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

Ticari Web Tasarım sitelerinin kişisel web sitelerinden ayrılan bazı noktaları var. Ticari Web Tasarım çalışmanızda bir ürün satacak mısınız yoksa web sitenizi sadece reklam ve müşteri çekmek için mi kullanacaksınız? Buna karar verdikten sonra web sitenizi bu doğrultuda tasarlatmanız lazım. Eğer Ticari Web Tasarım sitenizden ürün pazarlama yapacaksanız alışveriş sepeti, ürün kategorileri, ürün fiyatları gibi noktalara yer vermeniz gerekmekte. Her ne amaçla olursa olsun ticari web siteniz işlevsel ve anlaşılır olmalı ama kötü görünmemeli. Ticari Web Tasarım siteniz sizin prestijinizi belirleyecek. Kurumsal bir firma olarak gözükmenizi sağlayacak. İnsanlar Ticari Web Tasarım sitesi tasarımı daha güzel olan şirketlere daha çok güven duyuyorlar. Özellikle ticaret ve e-ticaret, alışveriş sitelerinde belli bir miktar para ödeyecekleri için insanlara güven veren bir marka olarak görünmeniz ziyaretçi ve müşteri sayısını arttıracaktır.

Ticari Web Tasarım siteniz tasarlandıktan sonra iş burada bitmiyor. Sizin ya da anlaştığınız SEO firmasının ticaret sitenize içerik girmesi gerekiyor. Bu içeriklerin kendi cümlelerinizle ve yorumunuzla yazılması çok önemli. Kopyala yapıştır olarak eklenen yazılar bir süre sonra Google arama motoru tarafından görülmemeye başlanıyor. Google, Yandex gibi arama motorları artık özgün, hiçbir yerde olmayan içerik istiyor. Ticari Web Tasarım sitenize tasarımdan sonra ne kadar özgün ve ilgi çekici içerik girerseniz web sitenizin ziyaretçi sayısı o kadar artıyor.

Ticari Web Tasarım sitesi sahiplerinin bir ürün pazarlamasından dolayı sattıkları ürün hakkında yazılar yayınlayabilirler. Yazıların çok muhteşem olmasına gerek yok sadece kendi yorumunuzla ve özgün olması önemli. Yazdığınız yazılar Twitter, Facebook, İnstagram gibi sosyal sitelerde de paylaşarak yazılarınızın duyulmasını sağlayabilirsiniz. Günde 3-4 saatin SEO çalışmalarına ayrılması gerekir. Sizin böyle bir vaktiniz yoksa SEO çalışmaları için bir ekiple anlaşabilirsiniz. Ayrıca Google, Yandex gibi arama motorlarına; alışveriş, ticaret, e-ticaret web sitelerine ve forumlarına reklam verebilirsiniz.

Ticari Web Tasarım Ana Sayfasında Olması Gereken Unsurlar

Ana sayfanıza tam olarak ne eklemek istiyorsunuz? Bu, endüstriden sanayiye değişiklik gösterebilir ancak her web sitesinin ana sayfasının genelinde olması gereken birkaç zorunluluk unsuru vardır:

1. Net Bir Değer Önerisi

Ticari Web Tasarım ziyaretçilerinize tam olarak ne yaptığınızı, net, kolay bulunabilir bir teklifle anlatın. Bu, zahmetsiz gibi gözükebilir, ancak bu özelliğin kaç tane web sitesinde bulunmadığını gördüğünüzde şok olacaksınız.

Şirketinizin ne yaptığını ve rakiplerinizden farkını anasayfada anlatmalısınız.

2. Sosyal Medya Bağlantıları

İnsanların sosyal medyada şirketinizi takip etmesini ve onlarla etkileşimde bulunmasını istiyorsunuz. Dolayısıyla Ticari Web Tasarım ana sayfanızda, sosyal medya düğmeleri, insanların gerektiğinde kolayca bulabileceği tutarlı, geleneksel bir yere yerleştirir.

Ana-elementler-sosyal-medya-buttons.png

Sosyal tercihlerinizi artırmak, içeriğinizin göz sayısını artırmaya yardımcı olur ve düzenli olarak web sitenize geri dönme olasılığınızın artmasına yardımcı olur.

3. Sezgisel Seyrüsefer

Ticari Web Tasarım navigasyonunuz ilk kez bir ziyaretçinin anlayabileceği ve kullanması kolay olmalıdır. Birinin web sitenize gelmesini ve karmaşasız bir şekilde istedikleri ve ihtiyaç duyduğu bilgiyi nereden bulabileceklerini tam olarak bilmenizi istersiniz.

Gezinti çubuğu

Ayrıca, ziyaretçilerin en sık ziyaret ettiği sayfaları ön plana getirerek, alıcınızın sitenizdeki tipik davranışını yansıtmalıdır. Örneğin, blogunuz trafik açısından en yüksek sayfanızsa, gezinme aracınız aracılığıyla kolayca erişilebilir hale getirin.

4. İletişim Bilgileri

Teknik desteğe veya müşteri hizmetlerine kaç defa ihtiyaç duydunuz, ancak hayatınızı kurtarmak için telefonda birilerini bulamadınız mı?

Beklentilerinizi aynı konumda tutmayın.

Ana-elementler-contact.png

Ticari Web Tasarım ziyaretçiler, iletişim bilgilerinizi ana sayfanızda kolayca bulabilmelidir. En yaygın Altbilgideki bulundu (gibi yukarıdaki web sitemizden örnekte) , ana sayfanız birisi sizi erişmekle ilgilenmektedir durumda bir posta adresi, e-posta adresini ve telefon numarasını içermelidir.

İnsanlar, insanlarla çalışmak istiyor. Bu bilgiyi hazır bulundurmak, insanlara, ihtiyaç duyulması halinde birilerini ellerinde tutabildiklerini bildirmelerine izin vererek rahatlık sağlıyor ve bu da güvenilirliği ekliyor ve bunun meşru bir işletmenin ana sayfası olduğu açıkça belli ediyor.

5. Blog'un Öne Çıkanları 

Ticari Web Tasarım Blogunuz, içerik stratejinizin kalbi olduğundan, kullanıcıları  ana sayfanızda vurgulayarak bu içeriği görüntülemeye ve abone olmaya teşvik edin.

Blog içeriğiniz uzmanlığınızı ve yardımseverliğinizi gösterir ve insanlara markanızla olan ilişkiyi dönüştürmek ve başlatmak için düşük riskli bir seçenek sunar.

Kurşun mıknatıslı bir abonelik kutusu eklemeyi veya yalnızca en yeni yayınlarınızın canlı yayınını eklemeyi düşünün. Her ikisini de ana sayfanızda uyguladık:

anasayfa-elementler-subscribe.png

anasayfa-elementler-blog.png

6. Müşteri Görüşleri

Araştırmalar gösteriyor ki  tüketicilerin % 79 çevrimiçi değerlendirme ve yorumlar güven arkadaşlarından veya akranlarından kişisel öneriler olarak. Dolayısıyla, şirketiniz önceki veya mevcut müşterilerinizden gelen olumlu değerlendirmeleri içeriyorsa, bunları değerlendirin!

Potansiyel müşterilerinize yalnızca başarıları övünmediğinizi söyleyin. Görüşler güven oluşturur ve sizi seçmede kendinizi güvende hissedeceklerini insanların bildirebilmesini sağlar; size bunu gösteren toplumsal kanıt. 

7. Video

Uygulamak zorunda olmadığınız bu özellik , ancak uygularsanız kesinlikle yanlış yapamazsınız. Ana sayfanızda, işletmenizin yaptığı işlemi, ofisinizi gösterir ve / veya ekibinizi tanıtan hızlı tanıtım videosuna sahip olursanız, bir kullanıcıyla etkileşim kurmanın en kolay ve etkili yollarından biridir.

8. Yüksek Kalite ve Orijinal Resimler

Stok görüntüleri kullanışlıdır, ancak şirketiniz için güvenilirlik sağlamaz veya kitlenizi ilhak etmezler. Düşük çözünürlüklü veya küçük resimler için de aynı şey söylendi.

Ekibinizin ve ofisinizin gerçek fotoğraflarını Ticari Web Tasarım ana sayfanızda kullanmak, sizinle çalışırken insanların neler bekleyebileceğinin gerçekçi bir portresini verirken, yüksek kaliteli resimler profesyonellik ve detaylara dikkat gösterir.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.


Ticari Web Tasarım yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler: web tasarım ticari ticari web tasarım kurumsal web tasarım

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar