Beşevler Web Tasarım

2004 yılından bu yana, en önemli önceliğimiz kaliteli tasarım ve butik düzeyde hizmet sunmaktır.
İnternet sunduğu fırsatlar nedeniyle kısa zamanda gelişme göstermiş ve günümüzde İnternet'in olmadığı bir işletme kalmamıştır. İşletmelerin çoğunun web sitesi var ve çoğu firma İnternet sitesini aktif olarak kullanıyor. İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama teknikleri bize düşük maliyet, evrensellik, coğrafi sınırsızlık, esnek zaman kazandırır. İnternet ilk kullanıma açıldığında basit bir iletişim aracı olarak düşünülse de günümüzde bir iletişim aracı olmanın çok ötesine geçmiştir. İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama insanlara kişiselleştirme ve isteğe göre uyarlama olanağı sunmuştur. İnternet sayesinde müşterilerle birebir iletişim kurma imkanı sunar.
İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama sayesinde ürünlerinizi yurt dışına satabilir veya ihtiyacınız olan hammaddeleri alabilirsiniz. İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama ile araba üreticisi olan bir firma ihtiyacı olan kabloları, camları, teknik ürünleri diğer üreticilerden almak zorunda kalacaklardır. Böyle bir durumda İnternet siteniz çok önemlidir. Büyük bir araba firmasının web sitenize girerek incelediğiniz düşünün fiyat almak için size teklif verme şansınız var. Ancak web sitenizin tasarımı özentisiz bir şekilde yapılmışsa araba firması sizin yerinize başka bir firmayı tercih edebilir. Web sitenizin kaliteli tasarlanması sizi kurumsal bir firma olarak gösterecektir. Kurumsal bir firma olarak güven uyandıracak ve birçok firmanın sizi tercih etmesini sağlayacaksınız.
İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama yönteminde reklamlar da önemli bir yer tutar. Reklam vermek için Google AdWords kullanabilirsiniz. Google AdWords sayesinde istediğiniz bölgelerde, şehirlerde, ülkelerde reklamınızın görünmesini sağlayabilirsiniz. Reklamlar için profesyonel bir ekiple çalışırsanız daha az bütçeyle daha fazla kişinin reklamınızı görmesini sağlayabilirsiniz. Yapacağınız yalnız bir seçimle reklam bütçenizin kısa sürede bitmesine ve reklamlarınızın az kişiye ulaşmasına neden olabilirsiniz. İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama Web sitenizle ilgili yapacağınız SEO çalışmaları ile Google arama motorunda ilk sıralarda çıkabilirsiniz.
B2B alıcıları, çok daha fazla kıyaslamaya yönelik alışveriş yapmak eğilimindedir. Nadiren hızlı bir satış olur, çünkü bu satın alımlar genellikle daha büyüktür. Bu, açılış sayfalarınızın çok kapsamlı olduğundan emin olmanızın önemli olduğunu ifade eder. Diğer işletmelerin referansları, kolay iletişim için açıkça görüntülenen telefon numaraları, yanıtlarla ilgili SSS ve toplu alımlarla ilgili ayrıntılar (varsa) gibi birçok faydalı bilgi eklediğinizden emin olun.
Reklamların bir işletmeyi açıkça anlattığından emin olun. İşlemleri çağıran "şimdi satın alın" veya "sipariş" işyerleri için ideal değildir. "Sınıfının en iyisi", "ödüllü", "bize ulaşın", "bizimle iletişime geçin" veya "işiniz için neler yapabileceğimizi görün" gibi ifadelerle daha iyi hizmet edersiniz. Ayrıca, mümkünse fiyat noktalarından bahsedin.İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama ile İşletmelere sattığınız ürünler hakkında daha fazla bilgi edinmelerine yardımcı olacak ve reklamı tıklayan müşterinin kalitesini artıracaktır.
İş zihniyetine sahip anahtar kelimeler kullanın. Dolayısıyla, "iş", "şirketler" ve "kurumsal" gibi "toplu" terimleri veya kelime öbeği eklentilerini kullanın. Ayrıca işletmeler genelde istedikleri ürün veya hizmetin ne olduğunu bilir; bu nedenle bunları hedeflemeyi ihmal etmeyin Özel anahtar kelimeler. Doğru kısaltmaları, parça numaralarını, model numaralarını vb. kullanın. Müşterilerin bir fikri olabilir, ancak işletmeler bu eksiksiz şeyleri biliyor ve arayacaktır.
Reklam zaman planlamanızı izleyin. Belki işletmeler haftasonları saat 07.00- 19.00 saatleri arasında yalnızca ürün ve hizmetler için alışveriş yapıyor, bu nedenle diğer saatleri ve hafta sonlarını atlamak istiyorsunuz.
Son olarak, yeniden pazarlama, işletmeler için mükemmel bir araçtır. Belirtildiği gibi, B2B ürünleri ve hizmetleri uzun satın alma döngüsüne sahiptir ve yeniden pazarlama bu fırsatları kapatmanıza yardımcı olabilir.
Ürün başlıklarına ve açıklamalarına parça numaralarını ekleyin. Çoğu B2B kullanıcısı aradıklarını çok iyi biliyor, böylece ürününüzü adlandırırken ve tanımlarken spesifik olabilirsiniz. Örneğin, belirli bir yazıcı için mürekkep satıyorsanız, ilgili tüm tanımlayıcı bilgileri açıklamaya ekleyin.
Satışlarınız geldiğinde dikkatli olun ve eğer mantıklıysa, iş saatleri ve tatil günlerinde teklifinizi tamamen düşürdüğünüzden veya reklamlarınızı tamamen kapattığınızdan emin olun. Bu, B2B müşterileriniz aslında alışveriş yaparken reklam yayınlayarak bütçenizi daha etkili bir şekilde kullanmanıza yardımcı olabilir.
Maddeleri toplu olarak satıyorsanız, ürün resimlerinin bu gerçeği iletmesini sağlamaya çalışın. Ürün başlığının "toplu" kelimesini içermesi, insanlar metnin üzerinde ürün resimlerine çekildikleri için her zaman yeterli değildir. Tek bir öğenin resmini görürseniz, bir alışveriş yapan kişi satın alabileceğini düşünerek üzerine tıklayabilir ve bütçenizi boşa çıkarırsınız. Alışveriş yapanlara ürününüzü satın alırsa satın alacaklarını açıkça belirtin.
B2B stratejileri ve B2C stratejileri arasındaki farkları bilir. B2B'li web siteleri, sürekli olarak söz konusu tedarikçiye dönecek şirketlerle uzun vadeli ilişkiler kuracak şekilde tasarlanmışken, bir İşletme web sitesinin amacı, potansiyel müşteri sayfayı ziyaret ettiğinde bir satış yapmaktır. Bu, acil satışların olasılığı düşük olduğu anlamına gelir; Amaç konuşma başlatmak ve satış sürecini başlatmak olmalıdır.
B2C web siteleri için analitik raporları çalıştırdığımızda, kaç kişinin bir alışveriş yaptığına ilişkin dönüşümleri ağırlıklı olarak odaklıyoruz. B2B web siteleri için dönüşümler genellikle çevrimdışı gerçekleşir ve B2C dönüşümleri kadar güvenilir bir başarı göstergesi değildir. Daha alakalı analitik göstergeleri, her ikisi de ilgilenen umutların daha fazla öğrenme ve bir ortaklık kurma şeklini belirten Sitede Geçiş Süresi ve hemen çıkma oranı gibi faktörler olacaktır. Örneğin, kaç kişinin bir teknik incelemeyi indirdiğini veya bir teklif istemek için iletişim bilgilerini girdiklerini belirten özel hedefler de oluşturabilirsiniz.
Hedef kitleniz üzerinde pazar araştırması yapın, böylece onlarla nasıl konuşacağınızı öğrenebilir ve sonra doğru anahtar kelimeleri seçebilirsiniz. Toplu olarak satan veya bu anahtar kelimenin kötüye kullanılmasına neden olan indirimler sunan B2C web siteleri tarafından genellikle kullanılan "toptan" anahtar kelimesine dikkat edin. Bu, tamamen ortadan kaldırmanız gerektiği anlamına gelmez, ancak "endüstriyel makine ekipman tedarikçileri" veya "malzeme taşıma sistemleri tedarikçisi" gibi, hedef pazarınızla oldukça alakalı olan anahtar kelimelerle stratejinizi tamamlayın.
Web sitesi içeriği İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama dünyasında özellikle önemlidir, çünkü kararlarını vermeden önce mümkün olduğunca fazla bilgi aramaktadır. Bir ürünün fotoğrafına bakıp bir satınalma yapabilecek olan B2C kullanıcısını düşünün. Şimdi bunu, fiyat noktaları, ürünün etkinliği, seçenekleri destekleme ve hatta mühendislik teknikleri veya çevre dostu uygulamalara olan bağlılık gibi özelliklerle ilgilenecek olan B2B tüketici ile aksettirin.
Müşterilerinizin, uzun vadede birlikte çalışırken rahat hissedebilecekleri güvenilir, inandırıcı bir şirket olduğunuzu bilmelerini istiyorsunuz. Güven oluşturmak, İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama web sitenizin en önemli işlerinden biridir. Neyse ki, mesajı yüksek sesle ve net hale getirmek için yapabileceğiniz birkaç basit şey var:
Birçok B2B müşterisi özel şeyler arıyor. Belki de belirli bir ürün hakkında daha fazla bilgi var ya da belki de şirketinizin telefon numarası. Her iki durumda da aradıklarını bulmalarını mümkün olduğunca kolaylaştırmak istiyorsunuz. Temiz, iyi organize edilmiş bir web sitesine sahip olmak müşterileri ikna etmenin en iyi yollarından biridir. Potansiyel bir müşterinin aradığını düşünün ve basit tutun. Bu, önemli bilgilerinizin ve içeriğinizin öne çıkmasını sağlar.
Birçok B2B müşterisi araştırıyor ve belirli bilgileri arıyor olduğundan web sitenizdeki yazı tiplerinin kolayca taranmasını ve okunmasını istiyor olabilirsiniz. Örneğin, parmakla yazılmış yazı tipleri çok sayıda karakter ve kişiliğe sahip olabilir, ancak hızlıca okumak ve tüketmek de zor olabilir. B2C web sitelerinden daha çok, B2B web siteleri için müşterilerin hızlı bir şekilde ihtiyaç duydukları şeyi almasına yardımcı olmak önemlidir. Şeffaf, sans serif yazı tipleri muhtemelen çoğu İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama web sitesi için en iyi seçimdir. Buna ek olarak, sans serif yazı tipleri, kendilerini bir kazan-kazan olarak gören güven duygusu ve profesyonellik uyandırmak eğilimindedir.
B2B müşterileri de B2C müşterileri: tek fark, işlerinin bir parçası olarak alışveriş yapmalarıdır. Tutarlı, profesyonel markalı sitelerde alışveriş yapmakta alışkınlar ve B2B web siteleri için standartları farklı değil.
Logonuzla eşleşen veya şirketinizle ilgili doğru mesajı canlandıran birkaç renk seçin ve İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama web sitenizde aynı renkleri kullanın. Tipografi için de aynı şey geçerli: sitenizin görünümünü değiştiren bir ton yazı tipi istemiyorsunuz. Birkaç "marka üzerinde" yazı tipi seçin ve bunları boyunca kullanın. Bu, müşterilerin beklemek için geldiği ve tekrar eden iş üzerinde büyük bir etkisi olabilen, tutarlı, profesyonel bir marka yaratmaya yardımcı olacaktır.
Birçok İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama B2B müşterisi, bilgileri araştırma, gerçekleri kontrol etmeye ilgi duyması, kaliteli görüntülerden tamamen vazgeçmeniz gerektiği anlamına gelmez. Belirsiz ekipman parçaları İnternetteki en fotojenik görüntüler için uygun olmayabilir, ancak insanlar görsel yaratıklar ve güzel fotoğraflar hala önemlidir. Sitenizdeki teknik özellik belgesine veya ürün el kitabının bir PDF'sine sahip olduğunuzdan emin olmak çok güzel, ancak güzel fotoğraflarla eşlik ederseniz güçlü bir tasarıma sahip olursunuz.
İşletmeden İşletmeye İnternet Yoluyla Pazarlama yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Yorumlar