Logo

E-ticaret Uzmanı


paylaş
E-ticaret Uzmanı

E-ticaret web sitesi üzerinden belli bir ücret karşılığı verilen her türlü hizmetin adıdır. B2B, B2C ve C2C gibi e-ticaret yöntemleri gibi kavramlar zaman içinde oluşmuştur. Tüketiciden tüketiciye, üreticiden tüketiciye ve tüketiciden tüketiciye olmak üzere çeşitli yöntemleri olan e-ticaret uzmanlık gerektiren bir alan halini almıştır. E-ticaret Uzmanı ile çalışmak sizi daha baştan bir adım öteye taşıyacaktır. Kulaktan dolma veya İnternet araştırarak başladığınız bir iş yarım kalabilir, tüm emekleriniz boşa gidebilir. Yaptığınız işle ilgili konunun uzmanı olan birinden ya da bir akademisyenden rehberlik almak sizi başarıya taşıyacaktır. E-ticaret Uzmanı e-ticaret konusunda her türlü bilgiye sahip, uzaktan satış konusunda donatılmış ve müşteri ilişkileri konusunda yetkin bir kişidir.

E-ticaret Uzmanı olarak çalışan kişi bu konuda çeşitli çalışmalar yapmış ve bu unvanı kazanmış olmalı. Uzman seçerken iyi bir araştırma yapmanız sizi bu konuda gerçekten bilgili kişilere ulaştıracaktır. E-ticaret siteleri artık E-ticaret Uzmanı kişiler arıyorlar ve onlarla çalışmak istiyorlar. Eleman yetiştirmek hem maliyetli hem de zaman alıcı bir durum olduğu için artık firmalar yetişmiş e-ticaret uzmanları arıyor.

E-ticaret Uzmanı  eğer kendi işini yapıyorsa işinin her safhasına tecrübesiyle hakim olur ve bu da onu başarıya götürür. E-ticaret Uzmanı karı yükseltir, maliyeti düşürür, web sitenize giren kişi sayısını arttırma yollarını bilir ve sitenize giren kişilerin daha çok alışveriş yapmasını sağlar. E-ticaret Uzmanı kendisi gibi uzmanlar yetiştirerek aynı zamanda firmalara yardımcı olabilir. Bunun dışında E-ticaret Uzmanı SEO çalışmaları da yaparak web sitenize trafik sağlayabilir. E-ticaret Uzmanı sosyal medya konusunda da size destek olacaktır. Sosyal medya uzmanlığı da gün geçtikçe popülerliğini arttıran bir uzmanlık haline gelmiştir. Rekabetin güçlü olduğu e-ticarette sosyal medya önemli bir yere sahiptir. Sosyal medya uzmanı markanızın konumlanmasını sağlar, daha sonra da edinilen bu konumun korunması ve yükseltilmesi için çaba gösterir.

Yeni bir web sitesini başlatma konusunda en zor şeylerden biri tasarımcıyı seçmektir. Dışarıdaki çok sayıda tasarım şirketi ile hangisinin sizin için doğru olduğunu anlamaya çalışmak anıtsal bir görev olabilir.

Bu, kesinlikle hafifçe almak istediğiniz bir karar değildir. Sonuçta, web siteniz işinizin çevrimiçi yüzü olacak. Birçok potansiyel müşterileriniz için ilk irtibat noktası olacak. Web siteniz, sizinle iş yapmak isteyip istemediğinizin arkasındaki itici bir faktör olacaktır.

Bu nedenle, hedef kitlenize ulaşmanıza gerçekten yardımcı olacak bir E-ticaret Uzmanı tasarım şirketi seçmeniz çok zorunludur ve iş hedefleriniz. Peki sen tam olarak ne seçeceksin? İşte tasarım şirketinizi seçerken aranacak on iki şey:m

FİKİRLERİNİZİ DİNLİYORLAR MI?

Endüstrinizde uzman birisiniz. Bu nedenle, ne sattığınızı biliyorsunuz ve onu potansiyel müşterilerinize nasıl sunmanız gerektiğine dair bir fikriniz var. İşini, senden daha iyi tanıyan yok. E-ticaret Uzmanı bir web tasarım şirketi fikirlerinizi dinlemiyorsa muhtemelen onlarla çalışmak istemezsiniz. Tasarımcınızın, kendi evcil hayvan projenizi yaratmak değil, fikirlerinizi hayata geçirmesi gerekir.

ONLARIN KENDİ FİKİRLERİ VAR

E-ticaret Uzmanı web tasarımcınızın sizi dinlemesi önemli olsa da, evet bir erkek istemiyorsunuzdur. İşletmenizi biliyor olabilirsiniz, ancak web siteniz tasarım bilen biri tarafından tasarlanmalıdır. Bir web tasarım ajansı hiçbir şey yapmazsa, başlarını sallayıp, söylediklerinin tam bir kopyasını çıkarırsanız, paranızın değerini almazsınız. Tasarımcınız heyecan verici fikirleri masaya getirebilmelidir.

BİR PAZARLAMA BÖLÜMÜNE SAHİPLER

Bir E-ticaret Uzmanı pazarlama ekibi olmaksızın bir web tasarım ajansı, motoru olmayan bir araba gibidir. Evet, harika görünebilir, ancak bir yere gitmeyecek. Göz alıcı bir web sitesi olmaktan daha fazlasını istiyorsunuz. Gerçekten işe yarayan bir şey lazım. Bir web ajansının tasarımcıları, geliştiricileri ve pazarlamacıları olduğunda, bitmiş ürünün güzel bir kağıt ağırlığından daha fazlası olacağından emin olabilirsiniz.

CMS ILE AKILLICA TASARIM YAPARLAR

Web siteniz için bir içerik yönetim sistemine ihtiyacınız var. Onsuz, sitenizi güncellemek için başka bir istekle her gün bir geliştirici çağırırsınız. Herhangi bir değere sahip herhangi bir web tasarım ajansı, en iyi içerik yönetim sistemlerini (WordPress, Drupal, Magento) tanıyor. E-ticaret Uzmanı tasarımcınız statik bir HTML web sitesini öneriyorsa, o zaman bu on yıla dönebilmeniz için bir zaman makinesi bulmanız gerekir.

DUYARLI TASARIMI BİLİYORLAR MI?

Bu, bugünlerde bir web sitesi tasarlamak için en iyi yoldur. Google dahi öyle düşünüyor. Bir web tasarım ajansı, duyarlı tasarım konusunda iyi bilgiye sahip değilse veya ayrı bir mobil web sitesinin her zaman daha iyi olduğunu önermişse, muhtemelen sizin için doğru değildir. Ayrı bir mobil sitenin bazı avantajları olabilecek bazı durumlar olmasına rağmen, duyarlı tasarım genellikle tercih edilen çözümdür. Mobil ve tablet kullanımı büyümeye devam ederken, işletmenizin her cihaz için optimize edildiğinden emin olmanız gerekir. E-ticaret Uzmanı tasarımcı sizi oraya götürür.

CANLI WEB SİTELERİ PORTFÖYLERİ VAR

Bir web tasarım şirketinin eşyalarını bilip bilmediğini öğrenmenin en iyi yolu nedir? Yaptıkları işe bir bakmak. Ancak giriş sayfalarının ekran görüntülerine güvenmeyin. Yaptıkları web sitelerini görmek istiyor musunuz? Portfolyolarına bakmak için zaman ayırın ve tasarladıkları siteleri ziyaret edin. Beğendiğiniz bir şey görmüyorsanız, o zaman iyi bir uyum sağlayamazlar.

ÖMÜR BOYU VAR

Web bu günlerde çok hızlı değişebilir, ancak bu, muhtemelen bir yılda olmayacak bazı web tasarım şirketlerine güvenmeniz gerektiği anlamına gelmiyor. Her yıl açılan yeni tasarım şirketleri tonlarca var ve kapananlar da aynı şekilde. Bir web tasarım ajansının yeteneği gerçek bir test uzun ömürlü olmasıdır. Bir tasarım şirketinin ne kadar çok deneyimi varsa, internetin birçok yeni eğilimiyle değişmek ve uyum sağlamak zorunda kaldıkça. Ve gelecek sene boyunca yeni web sitenizi destekleme konusunda size yardımcı olma ihtimalleri artar.

TASARIMCILARI DÖNÜŞÜMÜ BİLİR

E-ticaret Uzmanı bir tasarımcı, bir şeyin güzel görünmesini sağlamaktan fazlasını bilmek zorundadır. İyi bir web tasarım ajansı, web sitelerinin dönüştürme biçimini bilen bir tasarım ekibi içerir. Bu, düzenin, navigasyonun ve harekete geçirici mesajların doğru olduğunu bilir. "Onu iyi görürlerse-dönüşecekler" felsefesini bu günlerde kesmez. Tasarımcınızın, sitenizi oluştururken veri ve kanıtlanmış yöntemler kullanması gerekir.

BİRDEN FAZLA ENDÜSTRİDE DENEYİM VAR

Web tasarım şirketiniz sadece bir endüstriyle çalışsaydı, harika olurdu diye düşünebilirsiniz. Sonuçta, sadece kedi tasmalarına yönelik web siteleri yaparlarsa, o zaman kedi tasmalarını bilmeliler, değil mi? Belki de, aynı zamanda, muhtemelen bu yıl yaptığı diğer yetmiş beş kedi kovalı web sitesinden ayırt edilemez bir çerez kesici web sitesinde bulunacağınız anlamına gelir. Çok çeşitli endüstrilerle çalışan bir E-ticaret Uzmanı web tasarım şirketi, daha geniş bir kitleye ulaşacak benzersiz bir web sitesi oluşturma olasılığının daha yüksektir. Web siteniz rekabetin üstünde durmalı, aynı olmamalıdır.

YEREL VE ULUSAL DÜZEYLERDE ÇALIŞIRLAR

Ulusal bir marka veya yerel bir işletme iseniz, her ikisini de tanıyan bir web tasarım ajansına ihtiyacınız var. E-ticaret Uzmanı tasarımcınız yalnızca yerel işletmelerle çalışmışsa, yeni web sitenizin büyük bir başarı için tasarlanamayacağı iyi bir şans var. Tasarımcınızın ne kadar çok kitlesi biliyorsa, web sitenizin işletme hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olma ihtimalleri de o kadar yüksek olur. Hem büyük hem de küçük düşünebilen bir tasarımcıya ihtiyacınız var.

MODERN TASARIM EĞİLİMLERİNE DEVAM EDİYORLAR

Yeni bir web sitesinden istediğiniz son şey son on yılda popüler olmasını bekleyen bir tasarım. E-ticaret Uzmanı bir web tasarımcısının en yeni teknoloji ve modern tasarım eğilimlerini takip etmesi gerekiyor. Müşterilerin web siteleri modern görünüyorsa müşterilerin bir işletmeye güvenmesi daha olasıdır. İyi tasarım şirketleri, web sitelerinde neyin popüler olduğunu belirtir. Bir web tasarımcısının, paralel kaydırma, düz tasarım, duyarlılık ve diğer düzinelerce stil ve öge hakkında bilgi sahibi olması gerekir. Tabii ki, bu sadece en yeni sürüyü zorlamaları anlamına gelmiyor. Modern olanla kanıtlanmış arasında bir denge olmalıdır. Bir web sitesi sadece yeni görünmekten çok daha fazlasını yapmak zorundadır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

E-ticaret Uzmanı yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler: eticaret uzmanı e-ticaret uzmanı e-ticaret uzman

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar