E-ticaret Tasarım
E-ticarete başlamayı düşünüyorsanız sattığınız ürünlerin önemi kadar E-ticaret Tasarım da çok önemli bir konu. Web sitenizde hangi tür e-ticaret yapacağınıza karar verdikten sonra ona göre bir E-ticaret Tasarım isteyebilirsiniz. Örneğin B2C yani ürettiğiniz veya depoda temin ettiğiniz ürünleri direkt olarak müşteriye satacaksanız ona göre bir tasarım istersiniz. C2C yani siz hiçbir ürün satmayacaksınız sadece aracı konumunda olacaksınız insanlar girip kendi ürünlerini müşterilere satacak. Böyle bir site istiyorsanız n11, gittigidiyor benzeri bir site tasarımınız olabilir.
E-ticaret Tasarım e-ticaret yöntemine karar verdikten sonra karşınıza e-ticaret paketleri çıkacak. E-ticaret paketleri barındırdıkları özelliklere göre fiyat farklılığı gösterir. E-ticaret Tasarım ihtiyaçlarınıza göre, zaman, bütçe gibi faktörler göz önünde bulundurularak paket seçimi yapmanız en iyisi olacaktır. Gerçekten e-ticarette önemli bir yere gelmeyi planlıyorsanız ve bütçeniz varsa özel tasarım içeren paketleri seçebilirsiniz. Bütçe ve zaman sorununuz varsa hazır site tasarımı içeren paketleri seçebilirsiniz.
E-ticaret Tasarım da ayrıca responsive tasarım isteyip istemediğinize de karar vermelisiniz. Yeni bir teknoloji olan responsive tasarım sayesinde web siteniz ayrı bir mobil siteye ihtiyaç duymadan telefon, tablet, bilgisayar ve televizyonlarda açılabilir. Google bu yeni teknolojiyi çok sevdiği için web sitenizi kısa sürede tanıyarak üst sıralara çıkaracaktır. Responsive tasarım sayesinde ayrıca müşterileriniz telefondan ve tabletten rahatlıkla alışveriş yapacaktır. Günümüzde bir evde bilgisayar olmasa bile bir akıllı mutlaka var. Bunu göz önünde bulundurmalı ve responsive tasarımın önemini düşünmelisiniz.
E-ticaret Tasarım iş yerinizin nasıl göründüğü kadar önemlidir hatta daha önemlidir. İş yerinizde insanlar gelir ve sizinle tanışır onlarla konuşarak ikna edebilir, güven verebilirsiniz. Ancak web sitenize giren birisi sizi ve elemanlarınızı görmeyeceği için web sitenizin kalitesine göre sizin hakkınızda fikir yürütecektir. Rekabetin bu kadar kızıştığı ve her geçen gün büyüyen e-ticaret sektöründe kaliteli bir web sitesiyle yer almak size prestij kazandıracaktır. E-ticaret Tasarım araştırmaları artık markalaşma süresinin 5 yıldan 2 yıla indiğini ve bunda web sitenizin büyük rol aldığını gösteriyor. Siz de kurumsal bir marka olmak istiyorsanız E-ticaret Tasarım çalışmalarına özen göstermelisiniz. Kısıtlı bir bütçeniz varsa bütçenize göre bir paket seçerek daha sonra kazandıkça sitenizi güncelletebilirsiniz.
1) E-ticaret Tasarım İncelemeler ve yıldız derecelendirmeleri (olumsuz ve olumlu!)
Muhtemelen, kullanıcılardan gördüğümüz bir numaralı talep ve satın alma işlemini temel alan (fiyatın yanı sıra) en önemli bilgilerdir. E-ticaret Tasarım Amazon’un bu kadar başarılı olmasının bir nedeni zengin, kalabalık kaynaklı, derinlemesine bilgiye sahip olmasıdır. Kullanıcılar ayrıca olumsuz ve olumlu eleştirileri görmek istiyor – çok fazla olumlu yorum, dengeli geribildirim vermiyor ve müşterilerin incelemelerin sahte olabileceğinden kuşkulanıyor.
İnceleme eksikliğini bir kullanılabilirlik meselesi olarak düşünmüyorduk, çünkü insanlar geribildirim vermek istemiyorsa ne yapabilirsiniz? Aslında yapabileceğiniz çok şey var, bu yüzden ürünlerinize gelen yorumlar azsa , büyük silahları çıkarın! Sitenizi doğrudan incelemiyorsanız, Amazon gibi ürününüzü satan diğer sitelerdeki incelemelere bağlanmayı deneyin veya E-ticaret Tasarım sitenize bir Tüketici Raporları referansını ekleyin.
2) E-ticaret Tasarım Boyut
Bu arada, numaralandırılmış boyutlar, bilgisayar, mobilya veya TV satmadığınız sürece tek başına pek yardımcı değildir. Müşterilere bir çantanın 11 inçlik kayışına sahip olduğunu söylemek, onu giyen bir modelin resmini göstermekten daha az güçlüdür. Bu, ölçümlerin kötü bir şey olduğunu söylemek değildir! Bununla birlikte, artıklığın kral olduğunu onaylayabilirim, bu yüzden bazı resimlerinizi 8 × 6.5 × 18 boyutlarının yanında atmayın?
3) E-ticaret Tasarım Resimler
E-ticaret Tasarım için resimler en iyisidir! Sonuçta, bir resim bin satış değerinde. Bu sözler böyle mi gidiyor? Her durumda, ne kadar çok resim daha iyi olur. Tüm boyut ve renkleri göster! Modelle gösterin! Gerçekten bonus puan istiyorsanız, 360 derece görüntü sağlayın – dönme harikadır, ancak kullanıcılar her iki tarafın statik görüntülerini de değerlendirecektir. Maddenin birden fazla parçası veya parçası varsa hepsini gösterin! Öğe, bir süreç veya etkileşim içeren bir şeyse (örneğin, elektrikli tıraş makinesi veya ısınma teknolojisi bulunan bir parka) kullanıcılar ayrıca, nasıl çalıştığına dair videoları ve çeşitli özellikleri görmekten hoşlanırlar.
4) Ürünle yaşamak
Online alışveriş genellikle fiziksel alışverişin yerini alıyor – müşteriler Apple mağazasına koşabilir ve alışveriş merkezi kalabalıklarıyla mücadele edebilir veya kanepede pijamasıyla dolaşabilir ve bir iPad satın alabilir. Bununla birlikte, bu, çevrimiçi alışveriş yapanların, satın alma işleminin büyük bir bölümünü atladıkları anlamına gelir: ürünü elinde bulundurmak, onlara dokunmak ve onlara göre nasıl çalışacağını görmek. Onların ürünlerin E-ticaret Tasarım ile ağırlığını, hissini ve kullanımını anlamalarına yardımcı olmaya çalışın (bu, fotoğrafların ve videoların gerçekten kullanışlı olduğu yerdir!) Bu, büyük satın almalar ve elektroniklerde özellikle önemlidir.
“
5) E-ticaret Tasarım Pratik dil
Kullanıcılar bir ürün seçmeye çalıştıklarında – özellikle de alışılmadık – marka şartlarını atmak ve teknik jargon genellikle gereksiz ve kafa karıştırıcıdır. İnsanlar bir şeyi anlamazlarsa, genellikle oturup anlamaya çalışmazlar – başka bir yere bakarlar!
Özellikleri açıklamak aynı zamanda daha az tecrübeli alıcıları çeker. Örneğin, çocuğumuza bir dijital piyano alıyoruz. Gitar Merkezi , piyanolarının “çekiçle vuruş” yaptığını söylüyor. Piyanolar hakkında zaten bilgimiz varsa, kesinlikle bunun bir şey olduğunu biliyoruz. Ancak, öğeye yeniyseniz, geçebilirim ve onun önemli veya alakalı olmadığını düşünebiliriz.
E-ticaret Tasarım ile Müşterilerinizin hayatını kolaylaştırın
E-ticaret Tasarım perakendecilerin hatırlamaları gereken en önemli şey müşterilerin onlara verebildiğiniz kadar çok bilgi istedikleri, mümkün olduğunca az gayret gösterdiklerini belirtmektir. Müşterilerin ihtiyaç duydukları ürün bilgilerini bulmalarını zorlaştırırsanız, işlerini başka yerlere götürürler.
Müşterilerinizle konuşun ve onların kafalarında neler olduğunu öğrenin, böylece onlara ihtiyaç duydukları bilgileri tam olarak sağlayabilirsiniz.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
E-ticaret Tasarım yazımıza yorum bırakabilirsiniz.