E-ticaret Sitesi
Her geçen yıl biraz daha yaygınlaşan E-ticaret Sitesi çeşitleri müşterilere zengin çeşit arasından seçme ve uygun fiyatlı ürün bulma avantajları sağlarken firmalara da geniş coğrafyadaki müşteri potansiyeline ulaşma imkanı veriyor. E-ticaret Sitesi yaptırmaya karar verdiyseniz siteniz hakkında bazı kararlar vermeniz gerekli.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, sosyal medya reklamları, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
E-ticaret Sitesi kurdurmaya karar verdiniz bir web sitesi yaptırmanız lazım. Web sitenizin tasarımı gerçekten önemli bir konu. Web sitenizin tasarımı dükkanınızın nasıl göründüğü gibi çok önemli. İnsanlar web sitenize bakarak sizin kurumsal, ciddi bir iş yeri olup olmadığınıza karar verecekler. E-ticaret Sitesi tasarımı kaliteli olmalı ki prestijiniz olan web siteniz insanlara güven versin. Yapılan araştırmalar web sitelerinin markalaşma sürecini hızlandırdığını eskiden 5 yıl olan markalaşma süresinin 2 yıla düştüğünü belirtiyorlar. Web sitesi hem kurumsallık hem de markalaşma açısından çok önemli. Ayrıca sitenizin işlevsel şekilde tasarlanmış olması da çok önemli. Web siteniz çok güzel görünebilir ama inanlar alışveriş yaparken aradıklarını kolay bulamıyorsa, ödeme yaparken zorluklarla karşılaşıyorlarsa web sitenizin iyi görünmesi pek de işe yaramayacak. Müşteriler daha rahat alışveriş yapabildikleri siteleri tercih ediyorlar. E-ticaret Sitesi tasarımında kullanılan renkler, grafikler, fotoğraflar, müşterilerin ilgisini çekmesi ve E-ticaret Sitesi üzerinden alışveriş yapmaya yönelmesi açısından önemlidir. Web siteniz üzerinden farklı ülkelere de satış yapmak istiyorsanız dil seçenekleri ekletebilirsiniz. Site içi arama motoru ekleterek müşterinin kısa sürede aradığına ulaşmasını sağlarsınız. Ayrıca menü de indirimli ürünlere ayrıca yer vermeniz müşterinin dikkatini çekecektir. Müşterilerinizin üye olarak adres bilgilerini hatta artık kredi kartı bilgilerini güvenli olarak kaydetmesini sağlayabilirsiniz. Böylece ne adres ne de kredi kartı bilgisi için vakit harcamadan kısa sürede alışverişi tamamlayacaktır.
E-ticaret Sitesi üzerinden sattığınız ürünlerin bilgilerini ayrıntılı ve doğru olarak girmeniz yerinde olacaktır. Web sitenizden ürünleri denemeden alacakları için özellikle kıyafet ve çanta gibi ürünlerin satışında ölçü bilgileri, renk seçenekleri, kıyafetlerin model üzerindeki duruşunun fotoğrafları mutlaka girilmeli. Müşteri ürünü aldığında beklediğinden farklı bir ürün gelirse iade edecek ve ürünü geri almak zorunda kalacaksınız. İnternet’ten ürün satarken tv reklamlarıyla aynı mantığın geçerli olduğunu unutmayın. İnsanlar ihtiyacı olduğunu düşündüğü şeyleri satın alır. Reklamlarda hayatta kalma, karnını doyurma dürtüleri her zaman tetiklenir. Reklam tekniklerini web sitenizde uygulamayı unutmayın. Ürünleri tanıtırken neden almaları gerektiği, nerelerde kullanabilecekleri gibi ayrıntılara da yer verin. E-ticaret Sitesi ürün fotoğraflarının gerçek olmasını ve ürünün kaliteli görünmesine dikkat edin. İnternet’ten alınan ürünlerin farklılığı sık sık akşam haberlerine bile çıkıyor. Web sitenize olan güven bir kere sarsılırsa insanlar sizden vazgeçecektir. E-ticaret Sitesi sayısı fazla olduğu için rekabet gerçekten çok fazla.
E-ticaret Sitesi müşterileriniz sitenize giriyor ve hiçbir şey almıyorsa bir şeyler yanlış gidiyor demektir. Call to action yaparak yani web sitenizin ana sayfasında çeşitli kampanyalar girerek, kredi kartı ödeme seçeneklerinde kolaylıklar yaptırarak, hediye çekleri, kuponlar vb çalışmalarla web sitenizin satış oranını arttırabilirsiniz.
E-ticaret Sitesi müşterilerinin çoğunun istedikleri alışveriş yaptıkları web sitesini anında ulaşabilecekleri müşteri hizmetleri servisi olması. Müşteriler 7/24 ulaşabildikleri müşteri hizmetleri servislerine soru sorup anında cevap alabilmek istiyor.
E-ticaret Sitesi yaygınlığı büyümeye devam ediyor ve yavaşlama belirtisi göstermiyor. Mağazalar satışların çoğunu hala oluştururken, e-ticaret satışları daha da artıyor.
Gelecek vaat eden sayılarla birçok perakendeci bir E-ticaret Sitesi işi düşünüyor. Önce E-ticaret Sitesi avantajlarını düşünmelisiniz.
E-ticaret Sitesi nedir?
Bir E-ticaret Sitesi işine başlamadan önce, e-ticaretin hangi satışların gerektirdiğini bilmelisiniz.
E-ticaret Sitesi, bilgilerin internet üzerinden aktarılmasını içeren herhangi bir ticaret işlemini kapsar. Bu nedenle, e-ticaret birçok farklı formatta olabilir.
E-ticaret, markalı bir web sitesi, Amazon ve e-Bay gibi marketler, sosyal medya platformlarında satış yapmak veya başka herhangi bir şey içerebilir. İnternet üzerinden tüketicilere satmanın birçok yolu vardır; bu da işletmelerin her zaman, her yerde tüketicilere satmalarını sağlar.
Bazı e-ticaretin satışının en önemli yararlarından birine göz atın.
E-ticaret Sitesi ilk 7 avantajı
Bu avantajlar, tüccarların e-ticarete yönelmelerinin ve satışların büyümesine neden olan pek çok nedeni vardır.
1. Hızlı
Geleneksel perakendecinin aksine, E-ticaret Sitesi mağazanız birkaç tıklamayla (yalnızca basit bir mağaza arıyorsanız) kullanılabilir durumdadır.
Hızlı bir başlangıç isteyen iş sahipleri için e-ticaret en iyi bahsiniz olacak. İnternet ve bir bilgisayarla bağlantınız olduğu sürece, istediğiniz yere, hatta kanepenizden başlayabilirsiniz!
2. Düşük Maliyet
Çoğu durumda, bir e-ticaret işine başlamanın maliyeti daha düşüktür. Nasıl olduğunu gör:
- Bazı E-ticaret Sitesi platformları kayıt olmak için ücretsizdir
- Marketler kaydolmak için ücretsizdir
- Büyük, önceden yatırım yapılmadan envanter elde etmek için damla nakliye hizmetini kullanın
- Sosyal medya, organik arama ve Google AdWords, işletmenizi pazarlamak için uygun maliyetli yollardır
- Bordro masraflarını ortadan kaldırmak için işletmeyi kendiniz yönetin ve yönetin
İlk başlayacağınız zaman, E-ticaret Sitesi, geleneksel perakende satışa yapabileceğiniz büyük, önceden yatırımların çoğundan kaçınmanıza izin verir. Satışlarınız büyüdükçe işinizi de geliştirebilirsiniz.
3. Marka Bilincini Artırın
2014 yılında, alışveriş yapanların %81’i satın almadan önce online araştırma yaptı. O zamandan beri bu sayıların arttığını varsaymak büyük olasılıkla güvenlidir.
Müşteriler çevrimiçi e-ticaret ya da bir mağaza araştıyor olabilir. Burada önemli olan çevrimiçi araştırma yapılması. Çevrimiçi varlığa sahip olmak, potansiyel müşterilerin ürün bilgilerinizi bulmasını ve mağazayla karşılaştırılmasını sağlar. Çevrimiçi bir ürün araması yaptıklarında, en iyi sonuçlar arasında listelenmek istersiniz.
Bu, marka bilinirliğini artırır, böylece müşterilerinizin önünde durursunuz.
4. Müşteri çevrenizi genişletin
E-ticaret Sitesi, daha fazla müşteriye ulaşmanız için yeni kanallar sunar. İster başlangıçta olun isterse de mevcut bir satıcı olun, sunacak yeni müşteriler var.
Mevcut mağaza satıcıları konumlarına göre sınırlandırılabilir. Müşteriler mağazanızı ziyaret etmek için seyahat etmelidir. E-ticaret Sitesi ile müşterilere her zaman satabilirsiniz. Bu, Türkiye genelinde veya uluslararası müşterilere hizmet vermenizi sağlar.
Sahibinden veya gittigidiyor gibi sadece bir e-ticaret kanalında satıyorsanız, yeni müşterilere ulaşmak için kendi sitenizde satış yapma olanağı vardır. Tüm e-ticaret kanallarının, satıcıların yararlanabilecekleri benzersiz bir kitlesi vardır. Yeni satıcılar için, e-ticaret en geniş kitleye ulaşmanın en iyi yoludur.
5. Daha Fazla Bilgi Sağlayın
Çevrimiçi varlığı, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında müşterilerinize daha fazla bilgi vermenizi sağlar. Markalı bir site özellikle satıcılara müşterilere önemli içerik sağlamak için bir yer verir.
Anahtar ürün içeriği, ayrıntılı ürün açıklamaları, ürün karşılaştırmaları, mağazadaki stok kullanılabilirliği ve fiyatlandırmayı içerir. Bu bilgiler bir müşterinin satın alma kararını hem mağaza içi hem de çevrimiçi yapmasına yardımcı olur.
E-ticaret Sitesi, işletmeniz hakkında veya ürünlerinizin nasıl kullanılacağı hakkında daha fazla bilgi sağlayabilir. Web sayfaları, markanızın hikayesine ve ürünlerinizin nasıl yapıldığına ayrılmış olabilir. wp_betawpposts yayınları ve videoları da ürünlerinizin veya hizmetlerinizin kullanımı hakkında faydalı bilgiler sağlayabilir.
Örneğin, gıda şirketleri, tüketicilere web sitelerinde yemek tarifleri ve ipuçları sağlar. Bu türde bir içerik markanız için bir öykü oluştururken genel olarak daha iyi bir müşteri deneyimi sağlar. Rekabetçi bir pazarda bu tür bilgiler sizi sizi diğer satıcılardan ayırır.
6. Niş Pazarlara Hizmet Verme
E-ticaret Sitesi, niş pazarları daha da kolaylaştırıyor. Bu nadir para toplayıcının bir satıcı bulması zor olabilir. Bununla birlikte, internetin kolaylığı ve genişliği bu aramayı kolaylaştırıyor. Niş bir ürün satıyorsanız veya bir niş pazara hizmet ediyorsanız, ürünlerinizi çevrimiçi ortamda dağıtmayı daha kolay bulabilirsiniz. İşletmenizi tüketicilerin daha derinlerine açacaksınız.
7. Müşterileriniz Neredeyse Siz de Orada Olun
Tüketicilerin çoğunluğu çevrimiçi ürünler araştırmaz. Çoğu tüketici şimdi çevrimiçi olarak da satın alıyor.
ComScore’a göre, alışveriş yapanların 2017 satın alımlarının % 51’i çevrimiçi, 2015’te % 48 ve 2014’te % 47’dir.
Müşterilerinizin bulunduğu yerde satış yapın. Müşterilerinizin çoğu çevrimiçi alışveriş yapıyorsa çevrimiçi satış yapmalısınız! E-ticaret Sitesi, müşterilerinizin alışveriş beklentilerini karşılamanızı sağlar.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, sosyal medya reklamları, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.
E-ticaret Sitesi yazımıza yorum bırakabilirsiniz.