Logo

E-ticaret Reklam


paylaş
E-ticaret Reklam

Web sitenizin müşteri potansiyelini arttırmak için kurulum aşamasından başlayarak SEO kurallarına göre dizayn edilmesi gerek. E-ticaret Reklam çalışmalarına gelmeden önce web sitenizin Google optimizasyonu yapılarak kurulmalı. Google arama motoru uyumlu siteniz Google tarafından daha çok tercih edilir ve ilk sıralara çıkarılır.

Web siteniz yayına alındıktan sonra E-ticaret Reklam çalışmalarına başlamanız gerekir. İlk etapta Google AdWords reklamlarına başvurarak kullanıcı sayınızı arttırabilirsiniz. Tıklama başına ödeme yaptığınız bu tarz reklam çalışmaları az para harcayarak istediğiniz hedefe kısa sürede ulaşmanızı sağlar. Ancak kısa vadede sitenize çektiğiniz bu insanları sitenizde tutabilmek ve ileri ki dönemde az reklamla bu insanları çekebilmek için uzun vadeli planlar da yapmalısınız.

E-ticaret Reklam çalışmalarının en güzeli web sitenize organik hit çekme yöntemidir. Ücret ödemeden web sitenizin Google gibi arama motorlarında üst sıralarda çıkmasını sağlarsınız ve tıklama oranınız büyük ölçüde artar. Web sitenize organik hit çekmek için sitenizle iş yeriniz gibi her gün ilgilenmelisiniz. Günde 2-3 saatinizi web sitenize ayırarak özgün içerikli yazılar eklemelisiniz. Örneğin kıyafet satıyorsanız modayla ilgili bir şeyler yazabilirsiniz. Web sitenizin blog bölümüne istediğiniz konularda tabi ilgi çekici olmak koşuluyla yazılar yazabilirsiniz.

E-ticaret Reklam yöntemlerinden birisi de sosyal medya hesaplarından yapılan reklam çalışmalarıdır. Facebook, İnstagram gibi sitelerden ürün fotoğraflarınızı, ürünlerin özelliklerini paylaşarak insanların dikkatini çekebilirsiniz. Ayrıca insanlar karşılarında iletişim kurduklarını birini gördüğü için size güven duyacak ve alışveriş yapacaktır. Son zamanlarda firmalar ilgi çekmek için sosyal medya hesaplarından yarışmalar düzenlemekteler. Bu yarışmalar sonucunda kazananlara sattıkları ürünlerden hediyeler göndermekteler. Ufak bir hediyeyle binlerce RT alabilir Facebookta birçok paylaşımınız yapılabilir. İnsanlar kendi hesaplarından RT yapacağı için yeni birçok insan sizi tanıyacaktır. E-ticaret Reklam çalışmalarınız bu şekilde başarıya ulaşabilir.

Satışlarınızı üç katına çıkarmak için E-ticaret Reklam ve SEO Fikirleri

1. E-ticaret Reklam : Ürün Sayfaları için Benzersiz Başlık Etiketleri Kullanın

Büyük e-ticaret mağazalarında bulunan bir yanlışlık başlık etiketlerinin çoğaltılmış olmasıdır.

Başlık etiketleri, arama motoru cazibesini kullanmak için her ürün sayfasına benzersiz olmalıdır.

Herhangi bir web sayfasının başlık etiketlerini bulmak için tarayıcınızda CTRL + U tuşlarına basın.

Aynı üreticinin ürün sayfaları için, benzersiz başlık etiketlerinin oluşturulması yıldırıcı olabilir, çünkü anahtar kelimeleri tekrarlamak zorunda kalabilirsiniz.

E-ticaret Reklam için anahtar kelimeleri ve başlık etiketlerini çoğaltmamak için etkili bir çözüm, anahtar kelimeler yerine benzersiz anahtar sözcük grupları kullanıyor.

Çevrimiçi alışveriş yapan kişiler, istedikleri sonuçları elde etmek ve bu cümlelerle ürün sayfalarınızı optimize etmek için arama motorlarına anahtar cümleleri yumruklayarak bu tür cümleler için kolayca derecelendirmeyi sağlar.

Otomobil endüstrisindeki perakendeciler için mükemmel bir şekilde çalışan bir başlık etiketi formülü " Marka - Model - Öğe Türü" dir.

E-ticaret Reklam Örneğin, bir ürün sayfası için bir başlık etiketi " Porsche Panamera 4s 2016 " olabilir .

Başlık etiketlerinin kullanımını en üst düzeye çıkarmak için, uzunluğu 70 karakterin altında tutun, anahtar sözcüğünüzün başında E-ticaret Reklam Başlık etiketi arama motorları ilk anahtar cümleler üzerinde daha fazla önem vermektedir.

Örneğin, ChameleonJohn'un Hedef kuponları sayfasında, anahtar kelimeleri ("% 15 Yüzde Kapalı") başlık başlıklarının başında, arama motorlarına anahtar sözcük öbeklerine daha fazla önem vermelerini söylemektedir.

Kullanıcılar böyle sorgulara girdiklerinde, bu sayfaya kolayca rütbe edebilir.

2. E-ticaret Reklam : Süresiz Ürün URL'lerini kalıcı olarak yeniden yönlendirme

Sürekli 301 yönlendirme, bir sayfayı bir dolambaçlı yoldaki sayfaya yönlendirmek için kullanışlıdır.

Eski içeriğin taşıntığı arama motorlarını bilgilendirmenize izin verdikleri için SEO için çok önemlidirler.

301 yönlendirme ile, yönlendirilen sayfanın, PageRank, sayfa yetkilisi, trafik değeri, MozRank vb. Gibi tüm nitelikleri, devam eden sayfaya taşınır.

Bu, eski sayfayı arama motoru dizininden kaldırmaya yardımcı olur ve yeni sayfanın yerini alacaktır.

Bir sayfayı, süresi dolmuş bir ürün, içeriğin taşındığı veya bağlantı yapısındaki bir değişikliğin yönlendirme işlemini başarısız kaldığınızda, arama motorları ziyaretçiniz bağlantısını tıkladığında arama motorları, 404 Bulunamadı sayfasını bulacak ve sonuçta trafik, sıralama ve bağlantı suyu kaybına neden olacak . E-ticaret Reklam için bu kötü bir faktör.

Süresi geçmiş bir sayfanın tüm bağlantı öz niteliği 404 Bulunamadı sayfasıyla kaybolur.

E-ticaret Reklam SEO'nun en iyi uygulamaları için, süresi dolan ürün URL'nizi benzer bir ürün sayfasına veya dinamik olarak oluşturulan bir mesaj sayfasına yönlendirin.

Bu, kullanıcıların deneyimini geliştirmenin yanı sıra, bağlantı sermayesinin çoğunu 301 kalıcı bir yeniden yönlendirme yoluyla korumaya yardımcı olur.

E-ticaret Reklam kalıcı 301 yönlendirme diğer kullanır şunlardır:

  • Kullanıcıları ve botları belirli bir web sayfasının eski yerine yeni konumuna (URL) yönlendirir
  • Eski bir alandaki ziyaretçileri otomatik olarak yeni bir alandan yönlendirir
  • Kullanıcıları otomatik olarak alternatif TLD'lerden ana TLD'ye yönlendirir (genellikle .com)
  • Kanonik sorunları düzenler: www vs. www olmayan, Index. * /
  • Yetkisiz kullanıcıların ve botların canlı geliştirme ortamlarına erişmesini önler, onları ana siteye yönlendirir (IP'ye özel dağıtım)

3. E-ticaret Reklam : Anahtar Kelimelerle Kategori Sayfalarını İyileştirme

Kategori sayfaları, tek tek sayfalardan ve yayınlardan daha önemlidir. Bunlar, arama motoru sonuçlarında ilk olarak görünecek şekilde optimize edilmelidir.

Örneğin, lüks saatler satan bir e-ticaret sitesi, her ürünü "lüks saatler" için optimize etmemelidir. Aksi takdirde; Hepsi "lüks saatler" anahtar kelimesi için yarışacaklar.

Bunun yerine, belirli markalar ve modeller için ayrı sayfaları ve yayınları optimize etmeli ve hepsini "lüks saatler" kategori sayfalarına bağlamalısınız.

Bu yolla, ürün sayfaları daha spesifik terimlerin sıralamasını yaparken kategori sayfası "lüks saatler" için sıralanır.

Bu, kategori sayfalarının tek tek sayfaların aynı anahtar kelime için rekabet etmelerini önler.

E-ticaret Reklam kategori sayfanıza daha fazla trafik çekmek ve satış dönüşüm huninize daha fazla ziyaretçi çekmek için kategori sayfanızı aşağıdaki tekniklerle optimize etmek önemlidir:

  • Resimdeki anahtar kelime ALT ve dosya adı
  • H1 etiketinizdeki anahtar kelime
  • Sayfanızın açıklamasında anahtar kelime
  • Sayfa başlığınızdaki anahtar kelime
  • SEO kalıcı bağlantılar
  • Mesaj boyunca LSI anahtar kelimelerini kullan

4. E-ticaret Reklam : Bir Bükülme ile Mobil Dostu

Bir sitenin masaüstü ve mobil arama sonuçlarında nasıl sıralaması gerektiğine karar vermek için, Google mevcut web sitelerinin mobil sürümünü dizine eklemeye, sıralama sayfalarına karşı mobil sayfaları incelemek için başlıyor.

Bu gelişme, mobil sitenizle ilgili bilgilerin (içeriği, sayfa hızı, yapılandırılmış verileri, Meta etiketleri vb.) Masaüstü sürümüne karşı şimdi Google arama motorundaki masaüstü ve mobil sıralamanızı belirlemek için kullanılacağı anlamına geliyor.

Google'a göre, bu gelişmenin arkasındaki mantık, mobil aramaların (tabletlerde, akıllı telefonlarda ve bazı e-okuyucularda) oldukça uzun süre masaüstü aramalarının üstünde olmasıdır.

Web sitenizin Google tarafından mobil uyumlu olarak değerlendirildiğinden emin olmak için aşağıdaki özelliklere sahip olmalıdır:

  • Web siteniz, mobil cihazlarda yaygın olmayan Flash gibi bir yazılımdan kaçınmalıdır
  • Web siteniz tarafından kullanılan metin, yakınlaştırılmadan okunabilir olmalıdır
  • Web sitenizin içeriği, kullanıcıların yatay olarak kaydırma veya okumak üzere yakınlaştırma zorunluluğundan kaçınmamak için ekrana göre boyutlandırılmalıdır.
  • Son olarak, web sitenizdeki herhangi bir bağlantı yeterince birbirinden ayrı tutulmalıdır, böylece doğru olana kolayca dokunabilirsiniz

Google gibi Bing, mobil uyumlu siteleri ödüllendiriyor.

Bu gereksinimleri yok saymak, e-ticaret mağazanızın SERP'lerde kaybolmasına neden olur ve sitenizin içeriğini görüntüleyemeyen hayal kırıklığına uğramış kullanıcılar, rakiplerinizin mobil uyumlu web sitelerine geçecektir.

5. E-ticaret Reklam : Ürün Sayfalarına Zengin Parçacık Eklemek için Şema Bütçesini Uygulama

Google'ın zengin snippet'lerini e-ticaret mağazanıza uygulamak, ürünlerinizin görünürlüğünü artırır, müşterilerin SERP'leri tıklamalarına ve sonuç olarak gelir sağlamasına daha fazla bilgi sağlar.

Şema işaretlemeleri, arama motorlarının ürün bilgilerinizi anlamasına ve SERP'lerde bu tür ürün bilgilerini görüntülemesine, tıklama oranını ürün sayfasına getirmesine olanak tanır.

Genel zengin snippet'ler, incelemeleri, etkinlikleri, yazılımları, ürünleri ve tarifleri içerir.

Google'a göre, zengin snippet'ler SERP'lerde sıralamayı artırmaz, ancak arama motoru tarayıcılarına içeriğinizi anlamalarını ve SERP'lerde kapsamlı bilgi görüntülemelerine yardımcı olurlar.

Aşağıdaki şema biçimlendirmeleri organik trafik ve tıklama oranlarını ikiye katlayan herhangi bir e-ticaret sitesine uygulanmalıdır:

  • E-TİCARET REKLAM ÜRÜNLER

Ürün bilgilerinizi biçimlendirmelerde en iyi duruma getirme, arama motorlarının bir ürün sayfasını taradığını ve blog yazısını taradığını anlamasına yardımcı olur.

Ürün sayfaları için biçimlendirmeler kullanmak, ürün renginizin, boyutlandırmanın, model numarasının ve ilgili ürünlerin ayrıntılarını sağlamanıza izin verir.

  • E-TİCARET REKLAM FİYATLANDIRMA

Ürünler ararken, çoğunlukla BestBuy, Apple ve Amazon gibi mağazalardan doğrudan fiyatlarına sahip ürünler listeleri buluyoruz.

Şema işaretlemeleri, ziyaretçileri ürünlerinizin fiyatlandırması konusunda doğrudan SERP'lerden daha fazla tıklama alabilmeniz için eğitmenize yardımcı olur.

  • E-TİCARET REKLAM DEĞERLENDİRME VE İNCELEMELER

Referansların kullanımı, sayfa kopyalama veya içerikten ziyade satışları kapatmada daha etkili olduğu kanıtlanmıştır. Şema işaretleme yoluyla SERP'lere derecelendirme ve incelemeler eklemek, toplumsal kanıt olarak ve ziyaretçileri müşterilere dönüştürmede yardımcı olur.

  • E-TİCARET REKLAM ANAHTAR TESLİM PAKET

Zengin snippet'li e-ticaret siteleri, şema işareti bulunmayan mağazalara kıyasla SERP'lerden daha fazla tıklama oranı ve dönüşüm elde etmenin keyfini çıkarıyor.

6. Ürün Sayfasını İyileştirme

Arama motorları sayfanın içeriğini anlamak için kalıcı bağlantıları tarar ve tarayıcıya açıklayıcı olan kalıcı bağlantıları zorunlu kılmaktadır.

E-ticaret Reklam E-ticaret mağazaları için, açıklayıcı ve etkili permalinklerin örnekleri aşağıda bulunabilir:

  •  Ürün Kategorisi sayfası: https://www.store.com/category/
  • Ürün alt kategori sayfası: https://www.store.com/category/sub-category/
  • Ürün sayfası: https://www.store.com/category-sub-category/product-name/

Kötü bir site yapısı veya gezinme, kullanıcı deneyiminizi zedeleyebilir, bunun sonucunda yüksek hemen çıkma oranları, arabanızın terk edilmesi ve nihayetinde daha düşük sıralamalar elde edebilirsiniz.

Site yapınızı oluştururken veya yeniden yapılandırırken, kendinize aşağıdaki soruları sorun:

  • Hangi sayfalar en fazla trafiği alacak?
  • Ziyaretçiler, sitenizi ziyaret etmeden önce hangi sorgu sorgularını kullanıyor?

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

E-ticaret Reklam için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

E-ticaret Reklam yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler: e-ticaret reklamı eticaret reklam e-ticaret reklam

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar