Logo

Pazaryeri Emlak


paylaş
Pazaryeri Emlak

Pazaryeri e-ticaret yönteminde tüketiciden tüketiciye satış imkanı sunulduğu için bu yöntem insanların ilgisini çeken bir ticaret yöntemi haline geldi. C2C olarak da adlandırılan bu yöntemin tüm dünyada yaygınlaşmasıyla bu sektörde kurulan web sitelerinin sayısı gün geçtikçe artmakta. Pazaryeri Emlak, araba, ikinci el eşya, kendi ürettiğiniz ürünler, firmaların mağazalarında sattıkları ürünler gibi birçok şeyi satabileceğiniz bir platform halini aldı.

Pazaryeri sisteminde siz alışveriş sitesini kurarsınız müşterileriniz ise birer hesap açarak ürünlerini siteniz üzerinden satarlar. Her üründen belli bir komisyon alarak siz de kazanç sağlamış olursunuz. Pazaryeri Emlak da ülkemizde ilgi gören e-ticaret yöntemlerinin arasına girdi. Müşteriler artık neye ihtiyacı varsa ilk iş olarak Google arama motorundan ihtiyaçlarını aratıyor. Sahibinden.com, Milliyetemlak vb. siteler bu amaçla ve yöntemle kurulmuş web siteleridir. Pazaryeri Emlak çalışmanızla rakiplerinizi geride bırakmak için bazı önemli noktalara dikkat etmelisiniz. Web sitenize giren insan sayısı arttıkça müşteri sayınız ve karınız da artacaktır. Web sitenize müşteri çekmek için web sitenizin kurulum çalışmalarınızdan başlayarak Google,Yandex, Bing arama motorlu uyumlu olması gerekir. Google arama motorunda ilk sıralarda çıkmak için web sitenizin özel olarak kurulması ve tasarlanması gerekir. Ayrıca web sitenizin responsive tasarımla tablet, telefon, bilgisayar için uyumlu halde tasarlanması gerekir.

Pazaryeri Emlak çalışmalarınızın daha çok kişiye ulaşması için web sitenize emlakla ilgili özgün yazılar yayınlayarak Google arama motorunda ilk sıralara ulaşabilirsiniz. Bu yazıları Facebook, İnstagram, Twitter hesaplarında paylaşarak daha çok kişiye ulaşmasını sağlayabilirsiniz. SEO çalışmalarınız kendini göstermesi için 3-4 ay sürekli bu çalışmaları yapmalısınız.

Pazaryeri Emlak siteniz ilk yayına alındığında kısa zamanda çok kişiye ulaşmak için Google AdWords reklamlarını kullanabilirsiniz. Google AdWords ile hangi bölgede ya da şehirde reklamlarınızın görünmesini istiyorsanız sadece o alanda reklamınızın görünmesini sağlar. Böylece reklam bütçenizi boşa harcamış olmazsınız.

BİRLEŞTİRİLMİŞ PROFİLLERLE DAHA İYİ ORGANİZASYON, DAHA YÜKSEK VERİMLİLİK

En temel düzeyde, Pazaryeri Emlak ya da emlak CRM yazılımı, müşteri bilgilerini toplamaya ve yönetmeye yardımcı olur. Yazılım, bu bilgiyi çeşitli işlem akış süreçlerine entegre eder; bu yazılım daha sonra izlemeye, programlamaya ve otomatikleştirmeye yardımcı olur. Örneğin, küçük işletmeler için tasarlanmış bir CRM platformu, bir ajansın web sitesiyle bütünleşen müşteri üretme işlevselliği sunar. Bir ziyaretçinin "Bize Ulaşın" formunu doldurması durumunda, sistemde bir kayıt oluşturulur. Bir ziyaretçinin çevrimiçi görüntülediği özellikler izlenir ve kayıtlarıyla harmanlanır. Böylece, potansiyel müşterinin irtibat bilgilerini ajansa göndermek yerine, yazılım hangi özelliklerin veya özelliklerin tiplerinin ayrıntılı bir profilini sağlar;

Bu örnekte, Pazaryeri Emlak CRM platformu, birleşik bir istemci profili oluşturarak yalnızca bilgi düzenini iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda bu istemci ile olan iletişimi de geliştirir. Müşteri ile yapılan ilk görüşmenin "Ne arıyorsun?" Olması gerekmez, bunun yerine, "Bu evle ilgilendiğini görüyorum. Bugün görmek ister misiniz? Aynı mahallede üç benzer özelliği de görebiliriz "dedi.

PAZARLAMA OTOMASYONU, MÜŞTERİ BAĞLANTILARINI GÜÇLENDİRMEYE YARDIMCI OLUYOR

Başarılı emlak ürünleri, yönlendirmeleri ve müşterileri tekrarlamak suretiyle işlerini büyütür. Bu büyüme stratejilerinden herhangi biri için çalışmak için, eski ve potansiyel müşterilerle düzenli temas kurmak kritik önem taşır. Bu irtibat, müşterinin kapanış yıldönümünde not, istemcinin beğenebileceği yeni özelliklerin periyodik listesi veya düzenli bir bülten gibi basit olabilir.

Form iletişimi ne olursa olsun, Pazaryeri Emlak CRM yazılımı bunu otomatik olarak ya da çok az el çabasıyla gerçekleştirebilir. Otomatik açık ev hatırlatıcıları, sorgu listelemeleri ve SMS (metin mesajı) mülk güncellemeleri ile ilgili takipler gibi işlevlerle, satış öncesi ve sonrası müşterilere yardımcı olur.

RAPORLAMA VE ANALİZ İLE HIZLI ANLAMA VE GELİŞTİRİLMİŞ GÖZETİM

Emlak ajansınız veya spesifik temsilcilerin bu sene sonuna kıyasla nasıl bir performans sergilediğinizi merak ettiniz mi? E-postanızın hangisi en yüksek yanıt oranına sahiptir? Sözleşme ve kapanış arasında ortalama kaç gün var? Yazılım olmadan bu sorular sıkıcı hesaplarla cevaplanabilirdi. CRM yazılımı ile birkaç fare tıklamasıyla cevaplanabilirler.

Örneğin, gayrimenkul endüstrisi için tasarlanmış bir Pazaryeri Emlak CRM yazılımı olan Medanis Emlak yazılımı alın. "İşletme Gösterge Tablosu", satış-kapanış oranları, ortalama komisyonlar, günde ulaşılanlar ve diğerleri gibi çeşitli gerçek zaman ölçümlerini görüntüler. Bireysel acenteler, bu verileri uzun vadeli ilerlemelerine daha iyi kavrayabilmek için kullanabilirler. Büyük ajanslar, şirket genelinde daha iyi bir görünürlük kazanabilir veya bireysel acentelerin daha iyi gözlemi için kullanabilir.


 
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
 
Pazaryeri Emlak yazımıza yorum yapabilirsiniz.
Etiketler: pazaryeri web tasarımı pazaryeri e-ticaret pazaryeri emlak

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar