Logo

E-ticaret Hedef


paylaş
E-ticaret Hedef

E-ticaret Hedef pazarlarını seçerken bazı noktalara dikkat etmek gerekir. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de e-ticaret vazgeçilmezler arasına girdi. E-ticarete başlamayı düşünüyorsanız E-ticaret Hedef pazarlarını belirleyip ona göre başlamanız gerekir.

E-ticaret Hedef pazar, e-ticaret işletmesinin hitap etmek istediği ve çekmek istediği müşteri grup ya da gruplarına denir. Bu bir şehir, ülke, kıta olabilir. E-ticaret Hedef araştırmalarını yaparak  ihtiyaçları, pazarın yapısını, rekabet durumunu ve karlılık hakkında bilgi almanızı sağlar. Firmanızın kaynaklar, ürünlerinizin özellikler, sektörel pazarın yapısı ve durumu, piyasa rekabet durumu göz önünde bulundurulmalıdır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

Dünyada ve ülkemizde e-ticaret yaygınlaştıkça satılan ürün çeşitliliği, pazar olanakları gün geçtikçe artmakta. Bununla birlikte rekabet oranı da artmakta. Başarılı olmak için henüz el atılmamış bir alan bulmanız sizi rekabet açısından güçlü kılacaktır. Dikey ve büyümeye açık alanları tercih etmek sizin için daha yerinde olacaktır.

Medanis Bilişim Aş olarak birçok e-ticaret firmasına destek verdik. Siz de web sitenizden aksesuar, eşarp gibi küçük şeyler satmaya başlayarak ticarete atılabilirsiniz. Zamanla sattığınız ürünleri çeşitlendirerek satış oranınızı arttırabilirsiniz. Bu arada e-ticaret konusunda tecrübe kazanarak çalışmalarınızı daha kaliteli yapmaya başlarsınız. E-ticaret Hedef pazar belirlemenin yanı sıra kaliteli bir web sitesi tasarımınız olması da lazım. Web siteniz ne kadar kaliteli tasarlanmışsa o kadar kurumsal ve güvenilir görüneceksiniz. Kurumsal ve bir marka olarak anılmak istiyorsanız profesyonel bir web tasarım şirketiyle çalışmak en iyisi olacaktır.

Web sitenizin işlevsel olması da çok önemli. Bir e-ticaret sitesinde site içi arama motoru mutlaka olmalı. Web sitenizde müşteri ürünü bulamadığında arama motoruna yazarak ürünü bulabilmeli. Ayrıca ürünlerin fotoğraflarının ayrıntılı olarak siteye konulması gerekli. Ürünün önden, arkadan, yandan birçok fotoğrafının olması müşterinin ilgisini çekecek ve karar vermesini kolaylaştıracaktır. Alışveriş sepeti kötü tasarlanmışsa müşteriler rahat ulaşamazlarsa sıkıntı olacaktır. Bu yüzden özellikle alışveriş sepeti gibi önemli bölümlerin kolay ulaşılabilir olması gerekir.

E-ticaret Hedef pazar ve web sitenizde olması gerekenlerle ilgili profesyonel bir firmayla çalışmanız size yol gösterecektir. Sitenizde kullanılan, renkler, fotoğraflar hepsinin birer anlamı var. Artık herkesin web sitesi var sizin onlardan farkınız olması için her açıdan iyi tasarlanmış bir siteniz olmalı.

Bir e-ticaret yıldızı olarak çevrimiçi görünürlük ve karlılık öncelikli konunuzdur. Bununla birlikte, satış yelpazesinde, internet nispeten yeni bir pazardır. Modern işletmelerin çevrimiçi başarı elde etmek için kullanabilecekleri birçok geleneksel araç ve uygulama vardır. E-ticaret işlemlerinizi büyütmek istiyorsanız E-ticaret Hedef' lerinize odaklanmasına yardımcı olur ve şimdi hedeflerinizi gelecek sene için ayarlamak için ideal bir zaman.

E-ticaret Hedef işiniz için gerçekten yararlı olabilir.

Muhtemelen daha da önemlisi, bugün hala küçük ve büyük ölçekli işletmelerde çevrimiçi ve çevrimdışı kullanılmaktadır. E-ticaret için isterse işletmenizin başka bir bölümünde olsun, E-ticaret Hedef belirlemeyi arzu ederseniz, 2017 e-ticaret stratejinizi aşağıdaki yönergeleri izleyerek planlayabilirsiniz:

Spesifik: iyileştirmek için belirli bir alanı hedefleyin.

  • Ölçülebilir: ilerleme göstergesini ölçün veya en azından önerin.
  • Atanabilir: kimin yapacağını belirtin.
  • Gerçekçi: verilere göre gerçeklerin hangi sonuçların elde edilebileceğini belirtin.
  • Zamana bağlı: sonucun ne zaman başarılabileceğini belirtin.

Bir E-ticaret Hedef ulaşıp ulaşmadığınızı anlamak için, bu hedefin ne olduğu açık olmalıdır. 2016'da bulunduğunuzdan 2017'de ne istediğinize kadar bir kriter koymanız ve gelecekteki analizler için bu hedefleri niceliksel hale getirmeniz gerekir. Son başvuru tarihlerini ve inceleme noktalarını belirlemek, hedeflerinizi değişen bir pazara uyacak şekilde değiştirebileceğiniz anlamına gelir, ancak nihai hedef de aynı kalmalıdır.

E-ticaret Hedef şablonunu 2017 e-ticaret hedeflerinize uygulayarak, gelecek yıl ne elde etmek istediğinizi açıklığa kavuşturmanıza yardımcı olur. E-ticaret Hedef belirlerken göz önüne alınması gereken alanlar şunları içerir:

  • Artan satışlar
  • Pazar payınızı iyileştirme
  • Kârları artırmak
  • Terk edilmiş alışveriş sepetlerini azaltma
  • Takip eden sosyal medyayı geliştirme

E-ticaret Hedef şablonuna bağlı kalmasını sağlamak için yüzdelik rakam veya fiziksel sayı ekleyin, bir son tarih belirleyin ve sonucu doğru bir şekilde ölçebildiğinizden emin olun. Örneğin, sosyal medyayı iyileştirmek istiyorsanız, amacınız 2017 yılının sonuna kadar Twitter'da 1.000 takipçiyi kazanmak olabilir. Bu, kolayca ölçülebilen ve ulaşılabilecek belirli bir hedeftir (100'den az eş değerlidir) Ayda yeni takipçiler), işletmenizle alakalıdır ve son tarih vardır.

İŞİNİZ İÇİN SAĞ HEDEFLERİ KURMAK

E-ticaret Hedef belirlerken, şimdi nerede olduğunuzu ve işinizde neyi elde etmek istediğinize bakın. Rakiplerinizi, endüstrinin hareket ettiricilerinizi ve titreşenleri araştırmak için kısa bir zaman harcayın; ancak sonunda bunlar kendi işletme hedeflerinizdir ve işletmeniz için uyarlanmalıdır.

E-ticaret Hedef lerinden biri sosyal katılımı artırmaksa, müşterilerinizin zaten çevrimiçi ortamda nasıl etkileşime girdiğini görün. Ne dili kullanıyorlar, kimin takip ettiğini, esas olarak hangi başlıkları tweet ediyorlar?

Ödemeyi bırakmayı azaltmak isterseniz, araştırmaya biraz zaman ayırın. 2017 hedefinizi tamamlamak için yeterli zamana izin verdiğinizden ve en iyi araçları kullanarak emin olun.

E-ticaret Hedefleri belirlemek isteyen her işletme, mevcut durumunu değerlendirmeli ve engelleyicileri veya fırsatları belirlemelidir. Bu nedenle, sonbahar gelecek yıl için planlarınızı düşünmeye başlamak için ideal bir zamandır. Süreci şimdi başlattığınızda kendinize nerede olduğunuzu, neyin işinize yarayıp neyin işe yaramayacağını gözden geçirme zamanı veriyorsunuz. Güçlü taraflarınızı oluşturmak ve zayıf yönlerinizi en aza indirmek, işletmenizin belirlemiş olması gereken hedefler için yönergeler sunacaktır.

STRATEJİLER VE TAKTİKLER HEDEFLER

İş hedeflerinize ulaşmak konusunda ciddi iseniz, bir stratejiyi yerine koymanız ve o stratejiyi uygulamanızı sağlayacak taktiklerin benimsenmesi gerekir. Stratejiniz genel eylem planınızdır, benimsediğiniz taktikler işinizin belli unsurlarına odaklanır. Bir yönünü ulaşılabilir olan daha küçük parçalara bölünmeyi düşünün, ki bu yıllar boyunca ulaşılması kolay hedefler haline geldiler. Onu parçalayarak, artık aşılmaz gibi görünmüyor ve ana basamaklı taşları tespit ettiniz.

Örneğin, 2017 için E-ticaret Hedef içinden bir tanesi satışları %25 arttırmaksa, bunu gerçekleştirmenize yardımcı olacak bir strateji ve taktik gerekiyor. Stratejiniz, müşterilerinize daha iyi bir hizmet standardı sunmak olabilirken, daha iyi bir hizmet standardı sunma taktikleriniz şunlar olabilir:

  • Sosyal medya sorularına belirli bir süre içinde yanıt verin
  • Web sitenizin hızını artırın
  • Web sitenizdeki görüntülerin ve ürün tanımlarının kalitesini iyileştirin


Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

E-ticaret Hedef yazımıza yorum bırakabilirsiniz ve düşüncelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz.

Etiketler: hedef e-ticaret e-ticaret hedefi e-ticaret hedef

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar