Logo

E-ticaret Giyim


paylaş
E-ticaret Giyim

E-ticaret ciroları incelendiğinde 2016 yılı için 31 milyar TL e-ticaret hacmi bekleniyor. Ayrıca 42 milyon İnternet kullanıcısı 22 milyon farklı kredi kartıyla İnternet'ten alışveriş yapıyor. E-ticaret içinde en tercih edilen sektörün başında E-ticaret Giyim geliyor. Ünlü giyim markalarından küçük firmalara kadar herkes E-ticaret Giyim web sitesi kurarak ürünlerini pazarlamaya çalışıyor. Rekabeti aşarak fark yaratmak için bazı noktalara dikkat etmek gerekiyor.

E-ticaret Giyim web sitelerinde görseller önemli bir yer tutmaktadır. Aslında bütün e-ticaret sitelerinde fotoğraflar çok önemli ama giyim söz konusu olduğunda insanlar denemeden kıyafet ya da ayakkabı alacakları için ayrıntılı ve net görsel kullanımı çok önemli. Müşteri fotoğrafın kötü çekilmesinden dolayı ürünü beğenmezse almak istemez ya da fotoğrafta çok güzel duran bir ürün gerçekte o kadar iyi çıkmazsa ürünü iade etmek isteyebilir. Ürün görsellerinin tamamen gerçeği yansıtacak şekilde konulması gerekir.

E-ticaret Giyim web sitelerinde fotoğrafın altına yazılacak içerik de çok önemli. Kıyafetin ya da ayakkabının materyali ve rengi dışında ürünün reklamını yapmanız lazım. İnsanlar bu ürünü neden almalıyım sorusunun cevabını bulmalı. Sadece %100 pamuk ya da deri yazarak müşteriyi artık ikna edemezsiniz. Ayrıca yazacağınız içeriğin SEO kurallarına uygun olarak hazırlanması gerekir. İçerik yazarken giyim, kıyafet, ayakkabı gibi anahtar sözcükleri kullanarak içerik yazmalısınız.

Günümüzde reklam deyince artık İnternet üzerinden birçok seçenek önümüze geliyor. Instagram, Facebook, Twitter, Google AdWords gibi birçok reklam seçeneğiniz var. Reklamlar için Facebook gibi sitelerden ürün görseli paylaşırken altına içerik de eklemeyi unutmayın. Google AdWords reklamlarında ise doğru anahtar kelimeleri seçtiğinizden emin olun. Ayrıca bir blog kurarak moda ve giyim üzerine özgün içerikler paylaşın. Bunun dışında Instagram ve Facebook sosyal paylaşım sitelerini mutlaka aktif olarak kullanın.

Web sitenizin tasarımı yanında işlevselliği de çok önemli. Müşteri E-ticaret Giyim web sitenize girdiğinde menü ve kategori seçenekleri arasında tam aradığı ürünü mutlaka kısa sürede bulmalı. Alışveriş sepetine ürün ekleme ve ödeme kolaylıkları da sağlanmalı.

E-ticaret Giyim web sitenizde geçen yılların elinizde kalan ürünlerini indirimden satışa çıkarabilir yeni sezon ürünlerini ise yeni fiyatlardan satabilirsiniz.

Medanis Bilişim AŞ E-ticaret Giyim platformu, bir çevrimiçi mağaza oluşturmak için ihtiyacınız olan her şeye sahiptir.

Medanis Bilişim AŞ E-ticaret Giyim yardımı ile popüler olan çevrimiçi moda pazarının bir parçası olun.

Müşterilere, evlerinin konforunda alışveriş yapmak için en sevdikleri kıyafetleri satan bir web sitesinde kolay ve rahat bir yol verin. Tam olarak barındırılan e-ticaret çözümümüz, birkaç dakika içinde E-ticaret Giyim mağazanızı kurmanızı ve başlatmanızı sağlar!

Başarmak için ihtiyacınız olan tüm araçlar

Hızlı ve basit olan E-ticaret Giyim, e-ticaretin karmaşıklığını elinden almıştır. İnternetteki giyim mağazanızı güvenli barındırma, hızlı sunucular ve sınırsız bant genişliği sunan bir platformda oluşturmak için size adım adım bir süreçte rehberlik ederiz.

Web sitenizi oluşturmak ve internette kıyafet satmaya başlamak için orijinal, profesyonelce tasarlanmış geniş bir seçim yelpazesinden seçim yapın. Sistemimiz, siparişleri kabul etmenize, envanteri izlemenize, müşterilerinizi yönetmenize ve ayrıntılı raporlar vermenize yardımcı olmaya hazır. Artı, pazarlama, SEO, nakliye ve stoklama ürün söz konusu olduğunda hayatınızı kolaylaştıracak kapsamlı bir uygulama koleksiyonumuz var.

E-ticaret Giyim web sitesi için istediğiniz tüm özellikler, hiçbir güçlük çekilmeden yapılabilir.

Basit arayüz

Ürünlerinizi E-ticaret Giyim yöneticisi içinde kolayca yönetin. Kendi resimlerinizi yükleyin veya stok fotoğraflarımızı kullanın, yeni ürünler ekleyin, özellik öğeleri ekleyin, envanteri düzenleyin ve çok daha fazlası.

İş araçları

Tüm siparişlerdeki durumu takip edin. Daha iyi müşteri ilişkileri kurmak ve pazarlama kampanyanızı hedeflemek için sipariş geçmişinizi analiz edin.

 

Destek

Web sitenizin tasarımı bitip yayına alındıktan sonra da yanınızdayız. Destek için her zaman bizimle iletişime geçebilirsiniz.

E-ticaret Giyim T-shirt, gündelik kıyafetlerdeki elyaf bir maddedir ve son birkaç on yılda hem kadınlar hem erkekler tarafından evrensel olarak kabul görmüştür. Sadece klasik kıyafet değil, aynı zamanda tişörtler de sanatçılar ve girişimciler için boş bir tuval. Bu nedenle, E-ticaret Giyim satışı popüler bir iş seçimi haline geldi. Birçok tüccar markasını başlatan birçok girişimci için, birinci, ikinci veya on işiniz olsun çevrimiçi bir iş kurmanın harika ve ucuz bir yoludur.

E-ticaret Giyim T-shirt işletmelerinin popülerliğindeki artış ile birlikte, kuşkusuz biraz sert rekabetle karşı karşıya kalacaksınız. Üstesinden gelmek için, insanların sevdiği tasarımlara, bir marka insanın sevecenliğine ve kaliteli insanın güvendiği ürünlere sahip olmanız gerekir.

 

E-ticaret Giyim Mağazasını Kurmak Kolay mı?

İşte iyi haber. Yeni bir tişört markasının kurulması ve piyasaya sunulması nispeten ucuz ve hızlıdır. Satmak istediğiniz tasarım türleri için fikirleriniz varsa, birkaç saat içinde çalışabilir ve çalışabilirsiniz.

E-ticaret Giyim Fakat Aynı Zamanda Gerçekten Zor Çalışıyor

Günümüzde kendi tişörtlerinizi tasarlamak, bastırmak ve göndermek için kullanılabilen araçlar ve teknoloji çok basit hale gelmekle birlikte, zor kısmı rekabetten uzak durmak için bir marka inşa etmektir.

Yeni tişört markanızla başarılı olmak için, karar vermeden önce düşünmeli doğru kararları vermelisiniz.

E-ticaret Giyim İşine Nasıl Başlanır?

Başarılı birgiyim işine başlamak için birkaç kritik unsur var. Bu öğelerin her biri ilerlemeden önce yakından incelenmelidir:

  • Niş : Daha spesifik olmak, öne çıkmanızda ve bütçenizi zorlamadan doğru kitleye daha iyi ilgi ve çekim sağlamanıza yardımcı olacaktır.
  • Tasarım : Grafik tasarımcıları satın alanların çoğunluğu, onlarla bağlantı kuran, görüşlerini ve kişiliklerini yansıtan tasarım, grafik ve sloganlar arıyor.
  • Kalite : Kullandığınız gömleklerin kalitesi ve baskıların üst kalite olması gerekir.
  • Marka :E-ticaret Giyim T-shirt sektöründe güçlü, ilginç bir marka hayati öneme sahiptir.

Başarının anahtarlarına daha yakından bir göz atalım.

1. Niş

Bu terimin çok fazla etrafa atıldığını duydunuz, ancak grafik tişört sektöründe olduğundan daha niş seçmek daha önemli değil . Başarılı bir  E-ticaret Giyim t-shirt işi kurmanın en önemli faktörlerinden biri, birçok rakibin öne çıkma yeteneğidir ve bunu yapmanın en iyi yollarından biri, belirli bir niş seçip catering yapmaktır.

Genel olarak, komik sloganlı E-ticaret Giyim tişört gibi kategoriler, çok gelişmiş bir pazara saldırmak için çok geniş olacak. Biraz daha sıkmak isteyeceksiniz. Daha spesifik bir niş örneği, doktorlara ve hemşirelere ilişkin komik sloganlar taşıyan tişörtler olacaktır.

2. E-ticaret Giyim Tasarım

Bir ziyaretçinin isteyeceği en son şey, başka bir yerde bulunan t-shirt tasarımının bir kopyasıdır; kataloğunda görmektir. Tasarımlarınızın mutlaka karmaşık olması gerekmez, aslında en çok satan grafik tişörtlerin çoğu çok basit, ancak kitlenizle bağlantı kurmanız ve dikkat çekmeniz gerekiyor.


3. Kalite

Çevrimiçi bir E-ticaret Giyim t-shirt işinin başarı ve sürdürülebilirliğindeki en önemli faktör kalitedir. Parlayan ve çatlak olan bir desen veya küçülen ve koparan bir t-shirt, geri dönen ve geri satın alan hayran müşteriler yaratmaz.

4. Marka: E-ticaret Giyim T-shirt sektöründe güçlü, ilginç bir marka hayati öneme sahiptir.

Markanız, nişiniz, tasarımlarınız ve kaliteniz dahil olmak üzere tüm tercihlerinizi birbirine bağlayan bir sözdür. Benzersiz ve sevimli bir marka oluşturmak, yüksek rekabetçi bir sektördeki işletmeler için önem taşır. Müşterilerin daha fazla tercihi olduğunda, bir e-ticaret işletmesi için müşterilerin dikkatini çekmek için ayrı bir varlık olması son derece önemlidir.

T-Shirt Kalitesi

Tüm E-ticaret Giyim tişörtler aynı değildir ve tüm yazdırma işleri aynı değildir. Yukarıda belirttiğimiz gibi, marka ve başarısı için kalite en iyisidir, bu nedenle kendinizi eğitmek ve boş gömleklerinizi akıllıca seçmek önemlidir.

Daha yüksek kar marjı için kalite konusunda fedakarlık yapmak cazip gelecektir, ancak kalitenin markanın paylaşımı ve uzun vadede geri satın alımı için müşterinin kararlarını nasıl etkileyeceğini düşünmelisiniz.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

E-ticaret Giyim  için 444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

Etiketler: giyim e-ticaret eticaret giyim e-ticaret giyim

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar