Logo

E-ticaret Canlı Destek


paylaş
E-ticaret Canlı Destek

E-ticaret Canlı Destek e-ticaret sitelerinin müşterilerine çevrim içi destek sağladıkları bir sistemdir. E-ticaret Canlı Destek ve klasik yani telefonla bağlanılarak iletişime geçilen müşteri hizmetlerinden farkı web sitesine eklenen bir yazılımla gerçekleştirilmesidir.

E-ticaret Canlı Destek bir ekip tarafından takip edilir ancak telefonda bir kişi bir müşteriyle ilgilenirken E-ticaret Canlı Destek sisteminde bir eleman birden fazla müşteriyle görüşebilir ve sorunlarını çözebilir. Online ticaretin gelişmesiyle canlı destek artık bir gereklilik haline geldi. Web sitenizde müşterilerinizin sorularını, sorunlarını anında cevaplamak müşteri memnuniyeti açısından ilk sıralarda gelir.

E-ticaret Canlı Destek rekabetin kıyasıya kızıştığı bir ortamda müşteriyi anlamak ve müşteriyi mutlu edecek şekilde çalışmak çok önemli bir faktör haline geldi. Müşteri bu kadar seçenek arasından en iyi hizmeti aldığı yeri seçecektir. Sorunsuz kargo, kaliteli ürün gibi faktörler de önemli olsa da müşteriler artık bir sorun yaşadıklarında karşılarında hemen birini bulmak ve sorunu anında çözmek istiyorlar. E-ticaret Canlı Destek sayesinde müşterilerin birçok isteğine anında cevap verebilirsiniz.

Ürün veya fiyatla ilgili, ödeme seçenekleriyle ilgili, ürün iade ile ilgili soruları olan ziyaretçilere anında destek vererek bu kişilerin alışverişlerini tamamlamasını sağlarsınız ve ürün iade sürecini sorunsuz atlatan müşteri en kısa zamanda web sitenizden yine alışveriş yapar.

E-ticaret müşterilerinin sabırsız ve anında yanında istediği bir gerçek. Karşısında bir insan görmediği için müşteri sürekli bir sorun yaşayacağı korkusuyla alışveriş yapmakta. Bu yüzden E-ticaret Canlı Destek kullanarak insanlara güven verebilirsiniz. Müşteri alışveriş sepetine bir kazak ekledi ve kazağın renk seçeneği menüsü olmadığını fark etti. Canlı destek olmazsa müşteri e-postayla soru sormakla uğraşmayacak ve başka siteden alışveriş yapacaktır. E-ticaret Canlı Destek varsa müşteri kazağın renk seçeneklerini sorarak size istediği rengi belirtir ve kargo ona göre gönderilir. Böylece sadece bir iki dakika sürecek müşteri hizmetleri sayesinde ürün satmış olursunuz.

Müşteri hizmetleri ilk günlerden beri e-posta ya da müşteri hizmetleri formu ve telefonla yapılıyordu. Müşterilere en hızlı ve bekletmeden E-ticaret Canlı Destek ile ulaşırsınız. Sitenize yerleştireceğiniz bir kod ile E-ticaret Canlı Destek sayesinde en az maliyetle müşteri hizmetleri birimini oluşturmuş olursunuz. Santral, telefon hattı gibi masraflardan da kurtulmuş olursunuz.

E-ticaret Canlı Destek Özellikleri

Hedefler özelliğini kullanarak satışa yönlendiren tüm sohbetleri izleyebileceksiniz. Ulaşmak istediğiniz yararlı koşulları ayarlayabilirsiniz, örneğin bir satış veya bir işaret ve otomatik sohbet olabilir. Bir konuşma sırasında bu hedefe ulaşıldığında, E-ticaret Canlı Destek size bildirir.

Hedefler, sohbetinizin dönüşüm oranını hesaplamanın en iyi yoludur. Ayrıca, acenteleriniz satışlarına göre komisyon alırlarsa çok iyi çalışıyorlar - belirli bir çalışanın kaç satış yaptığını tam olarak bileceksiniz.

E-ticaret Canlı Destek, yönlendiren sayfa veya geçerli konum gibi doğrudan doğruya sohbet penceresinde değerli satış bilgileri sunar. Satışları daha etkin bir şekilde kapatmak için bu ek verileri kullanabilirsiniz.

Ayrıca, kendi veritabanlarınızdan detaylı iletişim bilgilerini elde etmek ve E-ticaret Canlı Destek görüntülemek için çeşitli 3. taraf entegrasyonlarını kullanabilirsiniz.

E-ticaret Canlı Destek, belirli bir pazarlama kampanyası aracılığıyla web sitenize giren potansiyel müşterilere otomatik olarak ulaşmanıza izin verir.Birisi kampanyayla bağlantılı bir bağlantı kullandığında veya belirli bir yönlendiren sayfadan girdiğinde tetiklenecek özel bir davet oluşturmanız yeterlidir .

  • Perakende Web sitenizdeki E-ticaret Canlı Destek ile Müşteri Beklentilerini Aşmak

  •  

    İnternetin olgunlaşmasıyla birlikte, çevrimiçi alışveriş yapan kişiler çevrimiçi satıcılardan daha fazlasını bekliyorlar. Sorularına anında cevaplamalarını; çevrimiçi işlemlerinin müşteri desteğiyle desteklenmesini istiyorlar. Olumlu bir alışveriş deneyimi istiyorlar.

  •  

    Web sitenizde E-ticaret Canlı Destek olması bu gereksinimleri karşılamanıza izin verir. Çevrimiçi müşteri destek sohbeti, perakende web sitenize gelen her ziyaretçiyle samimi, yakışıklı iletişim kurmanızı sağlayan e-ticaret aracıdır.

  •  

    E-ticaret Canlı Destek sağlayarak web sitenizin ziyaretçileri sanki fiziksel bir perakende mağazasını ziyaret ediyor gibi hissedebilirsiniz. Onlar sitenize girdiklerinde selam verebilirler. İhtiyaçlarına uygun ürünler gösterilebilir. Yardıma ihtiyaç duymaları durumunda, sorularına çevrimiçi olarak gerçek zamanlı olarak cevaplanabilir. Tarama yaparken promosyonlar ve indirimler onlara sunulabilir. Böyle gerçek zamanlı etkileşim, yüksek kalitede alışveriş deneyimi sağlar. Müşteriler olumlu deneyimlerini hatırlayacak ve geri gelmesini sağlayacaktır.

  •  

    Web sitenizde E-ticaret Canlı Destek olması, şirketinizin hizmet odaklı olduğu imajını projelendirir. Web sitenizdeki E-ticaret Canlı Destek düğmesi, belirsiz, ilk kez müşterilere duyulan güveni artıracaktır. Bu düğme, müşteri hizmetleri ile ilgili sorunları varsa canlı birinin yardımda bulunabileceğini gösterir.

  •  

    Sahne arkası araçları E-ticaret Canlı Destek hizmetini pazarlama profesyonelleri için yararlı kılar. Operatör paneli, yönlendiren sayfa gibi site ziyaretçileri hakkında bilgi verir. Bu bilgi, tıklama başı maliyet ve arama motoru reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek için kullanılabilir. Etkisiz anahtar kelimeler ve kötü yerleştirilmiş reklamlar üzerine daha fazla para boşa harcamayacaktır.

  • Destek Sağlayın Canlı sohbet, web sitenizin ziyaretçilerini müşterilere dönüştürmenize yardımcı olacak ciddi bir satış ve müşteri destek aracıdır.

  • E-ticaret Canlı Destek Sağlama Anahtar Avantajları

    • 1. Artırılmış Satışlar

      Gerçek zamanlı web sitesi ziyaretçileri etkileşimi, statik perakende web sitenize canlı bir satış elemanı ekler.

    • 2. Maliyet Etkinliği

      Canlı müşteri desteği ücretsiz telefon faturasını düşürecektir.

    • 3. Pazarlama Aracı

      Web sitesi izleme ile ilgili bilgiler, pazarlama stratejilerinin geliştirilmesine yardımcı olur.

    • 4. Hızlı ve Etkin İletişim

      Destek Sağlama, ek satış yardımı için operatöre ve operatöre sohbet etmeyi kolaylaştırır.

  • Alışveriş Sepetinden Çıkılmasını Engelleme

    •  

      Birçok satış sipariş noktasında kaybolur. Potansiyel müşteriler, satın alma işlemi sırasında kişisel bilgi sunmaktan çekinir ve alışveriş sepetinden vazgeçerler. E-ticaret Canlı Destek kullanarak satış sürecini tamamlayarak bunları yürüyerek temin edebilirsiniz.

  • Daha Verimli Servis Sağlarken İndirimi Azaltın

  •  

    E-ticaret Canlı Destek yazılımı sağlayın, bir operatörün aynı anda birkaç müşteriye yardımcı olmasını sağlar, böylece aynı işi yapmak için daha az satış ve müşteri hizmetleri temsilcisine ihtiyaç duyulur. Canlı sohbet hizmeti, küçük işletmeler için bile uygun fiyatlıdır. Daha da ötesi, tipik müşteri desteği telefon görüşmesi başına olayın ortalama 5 lira vermek ile web sitesinde canlı destek verilmesi çok önemlidir. Sağlanan E-ticaret Canlı Destek aylık telefon faturalarını keser, çünkü zaman alıcı çağrılar artık şirket web sitesi aracılığıyla ele alınabilir.

  • Dönüşüm Oranını Artırın

  •  

    Pazar araştırması, bir web sitesini ziyaret ederken canlı sohbet ederek etkileşime girebilen müşteriler için dönüşüm oranlarının daha yüksek olduğunu gösteriyor. Ziyaretçilerin canlı bir yardım düğmesini tıklatmaları ve bir telefon numarası araması ve telefon görüşmesi yapmaları daha muhtemeldir. İnternet teknolojisi müşteri beklentilerini artırdı. Yanıtları hemen istiyorlar ve eğer tek hatlı bir modem bağlantısı üzerinden çevrimiçi olsalar, bağlantıyı kesmek ve aramak için büyük ihtimalle zorluk çekmiyorlar.

  • İletişimin Geliştirilmesi

  •  

    Operatörden operatöre sohbet davetiyesi sağla özelliği, şirket çapında özel iletişim imkanı sağlar. Operatörler birbirleriyle sohbet edebilir, diğer operatörleri bir müşterinin sorusuna cevap vermeye ya da bir sohbeti diğer operatöre transfer etmeye davet edebilir. Bu arka plan iletişimi müşterilerinize şeffaftır.

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.

444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz. 

E-ticaret Canlı Destek yazımıza yorum bırakabilirsiniz.


Etiketler: canlı destek e-ticaret eticaret canlı destek e-ticaret canlı destek

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar