Ankara SEO Uzmanı

SEO ve SEO için Ankara SEO Uzmanı, hemen hemen her şirket için başarılı bir pazarlama stratejisinin gerekli bir parçasıdır.
E-ticaret Bursa web siteniz sayesinde ürünlerinizi artık sadece Bursa ile sınırlı kalarak satmak zorunda kalmayacaksınız. İnternetin ve bilgisayarın her eve girmesiyle e-ticaret kullanımı da gün geçtikçe artıyor.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
İnsanlar artık organik olduğu için süt ve yumurta siparişi bile veriyor. Ayrıca o yörenin ürünlerini direkt o şehirden almak insanların hoşuna gidiyor. Artık gerçek kestane şekeri yemek için ya da Bursa'nın meşhur kumaşlarını almak için Bursa'ya gitmeye gerek kalmadı. E-ticaret Bursa web sitesi sayesinde Bursa'dan ne almak ya da satmak istiyorsanız yapabileceksiniz.
E-ticaret Bursa web sitenizin tasarımının kaliteli ve işlevsel bir şekilde yapılmasına özen göstermelisiniz. Profesyonel bir ekip tarafından e-ticaret paketlerinden faydalanarak web sitenizi yaptırabilirsiniz. Web sitenizin kaliteli olması daha kurumsal görünmenizi ve insanların size güvenmesini sağlayacak. E-ticaret Bursa web sitenizde Bursa ürünleri satacaksanız web site tasarımınız Bursa'yı yansıtmalı. Sitenizin işlevsel olması ise müşterilerinizin sitenizi kolaylıkla kullanabilmesi ve aradığı ürünlere kolayca ulaşabilmesidir.
E-ticaret Bursa web sitenizde bir ürün satabilir veya iş yerinizin reklamını yapma amaçlı sitenizi kullanabilirsiniz. İş yerinizi sanal dünyaya taşıyarak ekonomik krizlere karşı da bir nevi önlem almış olacaksınız. Sadece bir mahalle ve şehre iş yapmakla tüm ülkeye iş yapmak aynı olmayacaktır. Müşteri potansiyelini E-ticaret Bursa web siteniz sayesinde arttıracaksınız.
E-ticaret Bursa web sitenizin müşteri potansiyelini arttırmak için Google AdWords reklamlarından yararlanmanız gerek. Google, Yandex, Bing gibi arama motorlarında üst sıralarda çıkabilmek için ya reklam vermeniz lazım ya da 4-5 ay süreyle web sitenize her gün 2-3 saatinizi ayırarak özgün içerikler yüklemeniz gerek. SEO çalışmaları ücretsiz olarak sizi ilk sıralara çıkarsa da 4-5 ay boyunca müşteri gelmesini beklemek mantıklı olmayacaktır. Bu yüzden ücretli de olsa ilk aylar Google AdWords'e reklam vermek, Instagram ve Facebook gibi sayfalarda ürün paylaşımı yaparak ve reklam vererek sitemizi duyurmak daha mantık olacak. Web siteniz reklamlara müşteri çekmeye başlarken siz de SEO çalışmalarına devam edersiniz ve organik olarak Google arama motorunda üst sıralarda çıkarak ücretsiz olarak web sitenize müşteri çekersiniz.
Teklifler, kuponlar, indirimler ve fırsatlar. Çoğu çevrimiçi tüccarın indirimler sunup sunmamaya karar vermesi, ne zaman indirim teklifinde bulunulması ve indirimin ne kadar olması gerektiği konusunda bir karara varması gerekir.
E-ticaret Bursa mağazanız için indirimler sunan, ancak dönüştürme cephanenizde güçlü bir silah olabilir, ancak tesadüf eseri kullanılır ve markanıza ciddi zarar verebilir veya daha da kötüsü karlı duruma gelemezsiniz.
Bu yazıda E-ticaret Bursa çevrimiçi mağazanız için fırsatlar sunan bazı avantaj ve dezavantajları gözden geçireceğiz, dönüşümleri artırmak için indirimler kullanabileceğiniz ve tabii ki bunları en etkili şekilde nasıl kullanabileceğinizi inceleyeceğiz.
Müşteri sadakati ve satın alımını artırmaya yardımcı olmak için teklifleri etkili bir şekilde kullanabileceğiniz bazı farklı yollara atlamadan önce çevrimiçi mağazanız için teklifler kullanmanın avantaj ve dezavantajlarından bazılarına göz atmalıyız:
Daha önce de belirttiğimiz gibi çevrimiçi mağaza teklifleri yalnızca müşteri kazanımı için değil, aynı zamanda müşteri sadakati için de etkili bir araç olabilir ancak indirimler sunmaya başlamadan önce genel marka stratejinizi dikkate almak önemlidir.
Kendinizi daha yüksek bir marka olarak konumlandırmak istiyorsanız veya daha ince bir kenar boşluğunuz varsa, haftalık satışların aksine müşteri sadakat türüne bağlı kalmayı düşünebilirsiniz. Öte yandan, sağlıklı kar marjlarınız varsa, derin iskonto ve günlük / haftalık satışlar, hedeflerinize ulaşmak için daha iyi olabilir.
Sonuçta, teklifler ve teklif türünün markanız için doğru strateji olup olmadığı düşünülmelidir. Ne olursa olsun, çevrimiçi bir işletme oluşturmak genelde neyin işe yaradığını anlamak için bir çok denemeyi gerektirir. En iyi yaklaşım, her kampanya ve teklif için bir hedef seçmek, küçük harekete geçmek ve sonuçları ölçmektir.
Elinizin altındaki birkaç genel indirim ve teklif çeşidi vardır. En yaygın olanı:
Satışları, teklifleri, indirimi ve fırsatları kullanarak müşteri edinme ve dönüşümleri yönlendiren yüzlerce yol vardır. Aşağıda, her biri için bir örnek ile birlikte en popüler yollardan bazıları:
Bunlar, azalan satışları artırmak için kullanılan geleneksel satışlardır. Çoğu zaman satışlar, tahminleri ve hedefleri karşılamak için gelirleri artırmak için bir ayın veya çeyrek sonunda kullanılır.
Hala E-ticaret Bursa işinizin başlangıç aşamasındaysanız veya yeni bir ürün başlatıyorsanız bile, indirim tekliflerini trafik çekmek ve yoğun ilgi görmek için kullanabilirsiniz.
Örnek: Tıraş amaçlı çevrimiçi perakendeci Harry's , bu yaklaşımı büyük bir başarı ile kullandı. Lansmandan önce sitelerini paylaşmaya karşılık ücretsiz ürün sundular. Harry's, bu taktik ve teklif türünden yararlanarak çevrimiçi mağazalarını açmaya başlamadan önce 100.000 abone edinmeyi başardı.
Bayramlar, Yeni yıllar büyük olanlardır, ancak yıl boyunca tatillerle gelirleri sunumlarla genişletmek için kullanabileceğiniz etkinlikler olabilir.
Örnek: Julep düzenli olarak sadece tatil günleri değil, ziyaretçilerini ve geçmiş müşterileri için teklifler sunmak için mevsimleri de kullanmaktadır.
E-ticaret sitelerinin en büyük sorunlarından birisi insanların son anda alışveriş sepetlerinden çıkmalarıdır. Bu oran %70 civarıdır yani e-ticaret sitenizde alışveriş sepetine ürün ekleyen 100 müşterinin 70'i bir şey almadan çıkabilir. Bunu engellemek için profesyonel bir web ajansıyla çalışmalı ve kaliteli bir E-ticaret Bursa sitesine sahip olmalısınız. Web siteniz pazarlama yöntemleri göz önünde bulundurularak tasarlanmalı. Web sitenizde atılacak her adım daha fazla ürün satmak amacıyla yapılmalı.
Örnek: Birchbox , aylık bir abonelik hizmeti, ziyaretçilere geri gelip aboneliklerini tamamlamaları için bir hatırlatma ve teşvik getirmesi için alışveriş sepetinden terketmeden 24 saat sonra indirime bağlı olarak % 20 indirimle birlikte e-postalarına gönderir.
Muhtemelen zaten bildiğiniz gibi, bir e-posta listesi oluşturmak çevrimiçi perakendeciler için son derece önemlidir. Ziyaretçiler için e-posta adresi karşılığında bir teklif sunarak, yalnızca bir dönüşüm şansını artırmakla kalmaz, aynı zamanda e-postalarını da alırsınız; ileride onlara yeni ürünler ve teklifler pazarlama fırsatı sunar.
Örnek: iPad vakalarının çevrimiçi bir üreticisi olan DODOcase , bu bültene kaydolmak için satın aldığınız alışverişin % 10'unu sunuyor.
Yeni bir E-ticaret Bursa mağaza işletmenin en zor kısımlarından biri de anlaşılması. Ziyaretçilere ve müşterilere, mağazanızı sosyal çevreleriyle paylaşmaya teşvik ederek, ucuza ağızdan biraz kelime oluşturmanın etkili bir yolu olabilir.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
E-ticaret Bursa yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Yorumlar