Emlak Site Scripti
Emlak Site Scripti ile vizyonunuzu gerçeğe dönüştürmenize nasıl yardımcı olabileceğimizi görmek için hizmetlerimizi keşfedin.
İlk blog yayınınızı yayınlamak fikri oldukça heyecanlı olabilir. Bir post üzerinde çalışmaya başladıktan sonra, bunun aynı zamanda göz korkutucu olduğunu fark edersiniz. Yüksek Kaliteli Blog Yazısı Nasıl Yazılır? sorusunu araştırmaya başlarsınız.
Bunun nedeni, hedef kitlenizin ve arama motorlarının çok seveceği, harika bir yazı yazmak için yapmanız gereken epey kuralın olmasıdır. Bu blog yazısı türünde size bu bölümde nasıl yazılacağını göstereceğiz.
Bu başlığı okuduktan sonra "dolandırıcılık" kelimesini fısıldayan elini ağzına el sıkıştırabilirsin, fakat temel olarak, herkesin iyi şeyler yazmak istediklerinde yaptığı şey budur.
Ayrıca, The Happy Guy Marketing'in kurucusu David Leonhardt, şunları söylüyor: En iyi iddia, kanıtlanmış bir konuyu seçmektir; biri sizin kitlenizin sevdiği biridir. Takipçininizin sevdiği şeyleri nerden biliyorsun? Bu konuda Google'ın en iyi sonuçlarını kontrol ederek. Sadece popüler içerik bu listenin başında gelir.
Pro ipucu: Kötü içeriği önlemenin akıllı yolu, sayfanın tasarımına bakmaktır. Çoğunlukla kalitesiz SEO stratejilerini desteklemek için yayınlanan içerikler, genellikle herhangi bir incelik olmadan temel HTML düzenlerinde yayınlanır. O ilhamı onlardan alacaksınız.
Her neyse, ilk sayfada pek çok madde bulan ve saygın web sitelerinde yayınlanan birkaç makale bulun.
Herbirini ayrıntılarıyla inceleyin.
Ve bu edebiyat için ilk etapta gitmemizin ikinci sebebi de budur. Halen yapılmış olanlarda bir hata bulmak istiyoruz, bu boşluğu aynı içeriğin geliştirilmiş sürümüyle doldurabiliriz.
Bu, pazarlama uzmanlarının çok zevkle yaptıkları bir şey ama aynı zamanda çok fazla çalışma gerektiriyor.
Benzer bir konuda birkaç iyi içeriğe baktığınızda, bazen hatalarını bulmak gerçekten zor olabilir ve onları bulduğunuzda bile, bu boşluğu doldurmak büyük zaman isteyebilir.
Brian Dean (Backlinko'nun kurucusu) Brian Dean, Google önerilerini etkileyen faktörleri sıralamaya koyma konusundaki büyük görevini üstlendiğinde, akıllı içerik uzmanlarının yöntemi olduğuna ilişkin söylediklerime geri dönerek, arama motorlarında mevcut olan en eksiksiz parçayı araştırdı. ve zayıflık aramaya başladı. Paragrafın düz bir tasarıma sahip olduğu, birkaç eski faktörün ve birkaç referansın bulunmadığını belirtti.
Bu, önemli bir başka önemli fikirdir. Okuyucunuzun görevinizden çok şey öğrendiklerini hissetmek ve yaşadıkları değer için blogunuza geri dönmek isteyeceklerini isterseniz, pratik ve uygulanabilir ipuçları eklemelisiniz. Bu tür bir değeri vermezseniz, okuyucu yakında diğer içerik kaynaklarına geçecektir.
Seri girişimci ve Influencive.com'un kurucusu Brian D. Evans'ın sözleriyle: " Biri üzerinde kalıcı bir etki bırakmak istiyorsanız onlara yardımcı olmak, onlara öğretmek ve onlara ilham vermenin yollarını bulmak zorundasınız. söylediklerini heyecanlandırın ve daha fazla öğrenmek isteyin! "
Ve bu heyecan, yalnızca içeriğinizin sunduğu değerden ötürü okuyucularınızda doğar. Bu nedenle, söylediğiniz her şeyi, sunduğunuz her ipucunu dikkat etmeye ve pratik bir çözüm olduğundan emin olun.
Yine, bu, içeriğinize muazzam bir değer katıyor. Sektörünüzde büyük bir marka değilseniz, okuyucu muhtemelen sizi tanımayacaktır. Onlara, değerli fikirleri paylaşarak ve etkileyicilerin doğrudan alıntılarıyla destekleyerek değerinizi gösterebilirsiniz.
Ne hakkında konuştuğunu bildiğini gösterin. Okuyucu tarafından doğrulanabilir olan gerçek dünya örneklerinden alıntıladığınızda, sözlerine güvenerek rahat hissedeceklerdir.
Bir kere bu olur, güven sürecine başladınız ve sadık bir takipçi ekleme yolunuz var. Bu sadakata rağmen, blog yayınlarıyla, içeriğin kalitesinden bağımsız olarak hemen hemen yüksek hemen çıkma oranları bekleyebilirsiniz.
Midas Media'nın Genel Müdürü Edward Leake, bu sorunun nedenini şöyle açıklıyor: " İnsanlar makaleyi sindirmek ve sonra da çıkmak niyetindeyken, hemen çıkma oranlarını düşürmek bloglar için zor olabilir."
Okuyucuların hemen çıkmasını engelleyebilecek başka faktörler olsa da, bugün için bizim konu değil.
Web sitesi tasarımı, bir kitleyi çekmek ve içeriğinize doğru itmek için çok önemlidir.
Kişisel ya da sosyal bir konudan daha profesyonel bir konuyu tartışan bir blog yazısı yazdıysanız, sosyal medyada tanıtılmanın en iyi yolu LinkedIn'de yayınlamaktır.
LinkedIn, içeriğinizi okuyabilecek güçlü profesyonel kitleye ulaşmanız için eşsiz bir fırsat sunuyor.
Yüksek Kaliteli Blog Yazısı Nasıl Yazılır? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler:
Yorumlar