Logo

SEO'ya Uygun Web Sitesi


paylaş
SEO'ya Uygun Web Sitesi <p>Yazımızı sizin için biraz güncellemeye karar verdik. SEO hakkında en merak edilen konulardan birisi SEO'ya uygun web sitesi nasıl olmalıdır? Arama motoru optimizasyonunun amacı, arama motorunun  yalnızca sitenizi ve sayfalarınızı bulmasını değil, aynı zamanda özellikle arama motoru sonuçlarının en üstünde görünmesi için sayfa alaka düzeyini de sıralamasını sağlamaktır. Optimizasyon süreci tek seferlik bir süreç değildir, ancak bakım, ayar ve sürekli test ve izleme gerektirir. SEO'ya Uygun Web Sitesi özellikleri için dikkat edilmesi gereken temel faktörler mevcut.</p> <p>Aşağıda, arama motoru optimizasyonu için bir strateji için dört adımlık bir süreç bulunmaktadır. Bunu en üst düzey kontrol listeniz olarak kullanın.</p> <div id="artntv" class="pl-heroleft artntv"> </div> <div id="uj8wi9odge" class="banner-ad adbox articleIsland" data-key="a2ad" data-google-query-id="CKfz7oeSsNwCFQEo4AodFWIE_A"> </div> <p><strong>SEO'ya Uygun Web Sitesi 1. Adım: Hedef Pazar İş Analizi</strong></p> <ul> <li><em>Web sitesi analizi</em>. <em>SEO'ya Uygun Web Sitesi</em> için arama motorları için ne kadar iyi konumlandığınızı belirlemek için meta kümeleri / anahtar kelimeler, görünür metin ve kod analizi. Örneğin, bir sayfadaki metne kıyasla ne kadar kodunuz var?</li> <li><em>Rekabet analizi</em>. Etkin bir motor konumlandırma stratejisini belirlemek için içerik anahtar kelimelerinin ve rakip web sitelerinin mevcut motor sıralamasının incelenmesi. Bu işleme başlamak için Google listeleme sonuçlarında ilk beş sonucu seçin. Gerektiğinde genişletin. Semrush.com ve Keywordspy.com gibi araçları kullanın.</li> <li><em>İlk anahtar kelime adaylığı</em>. Müşteri tabanınız ve pazar segmentinizle ilgili öncelikli bir hedeflenen arama terimleri listesinin geliştirilmesi. Bununla başlayın: İş web sitenizi veya sayfanızı bulmak için bir arama motoruna ne yazabilirsiniz? Ardından, müşterilerinize sorun!</li> </ul> <p><strong>2. Adım: Anahtar Kelime Araştırma ve Geliştirme</strong></p> <ul> <li><em>Anahtar kelime analizi</em>. Hedeflenen bir anahtar kelime ve kelime listesi belirleyin. Rekabetçi listeleri ve diğer ilgili endüstri kaynaklarını gözden geçirin. Son arama motor sorgularının belirsiz sayısını ve her bir anahtar kelime için kaç web sitesinin rekabet ettiğini belirlemek için ön listenizi kullanın. Anahtar kelimeleri ve kelime öbeklerini, çoğulları, tekilleri ve yazım hatalarını önceliklendirin. (Arama kullanıcıları genellikle bir anahtar kelimeyi yanlış yazıyorsa, bunu tanımlayıp kullanmalısınız). SEO'ya Uygun Web Sitesi'nde Google arama yaparken terimi düzeltmeye çalışacağını lütfen unutmayın. Bu nedenle, bunu dikkatli kullanın.</li> </ul> <ul> <li><em>Hedefler ve Amaçlar</em>. <strong>SEO'ya Uygun Web Sitesi</strong> hedeflerinizi önceden açıkça tanımlayın, böylece YG'nizi uyguladığınız tüm programlardan gerçekten ölçebilirsiniz. Basit başlayın, ancak bu adımı atlamayın. Örnek: Web sitesi trafiğini, önümüzdeki 30 gün içinde günde 100 ziyaretçiye, 200 ziyaretçiye ait bir başlangıç ​​tabanından artırmaya karar verebilirsiniz. Veya belirli bir dönemde mevcut dönüşüm oranınızı yüzde bire ikiye çıkarmak isteyebilirsiniz. En üst düzey, toplu sayılarla başlayabilirsiniz, ancak ürünleri, hizmetleri ve ticari satışları artırabilecek belirli sayfalara inmeniz gerekir.</li> </ul> <p><strong>3. Adım: İçerik Optimizasyonu ve Gönderme</strong></p> <ul> <li><em>Sayfa başlıkları oluştur</em>. Anahtar kelime tabanlı SEO'ya Uygun Web Sitesi başlıkları, anahtar kelimelerinizin sayfa temasını ve yönünü belirlemenize yardımcı olur.</li> <li><em>Meta etiketler oluşturun</em>. Meta açıklama etiketleri tıklamaları etkileyebilir, ancak doğrudan sıralamalar için kullanılmaz. (Google artık anahtar kelime etiketini kullanmıyor.)</li> <li><em>Sayfalara stratejik arama ifadeleri yerleştirin</em>. Seçilen SEO'ya Uygun Web Sitesi anahtar kelimeleri web sitenizin kaynak koduna ve belirlenmiş sayfalardaki mevcut içeriğe entegre edin. İçerik sayfası başına bir ila üç anahtar kelime / kelime öbeği önerdiğini ve listeyi tamamlamak için daha fazla sayfa eklediğinizden emin olun. İlgili kelimelerin anahtar kelimelerinizin doğal olarak dahil edildiğinden emin olun. Arama motorlarının sayfanın neyle ilgili olduğunu hızlı bir şekilde belirlemesine yardımcı olur. Buna doğal bir yaklaşım en iyi şekilde çalışır. Geçmişte, bir sayfada 100 ila 300 kelime önerildi. Birçok test, 800 ila 2.000 kelimelik sayfaların daha kısa olanlardan daha iyi performans gösterdiğini göstermektedir. Sonunda kullanıcılar, pazar yeri, içerik ve bağlantılar popülerliği ve sıralama sayılarını belirleyecektir.</li> <li><em>Google ve Bing için yeni site haritaları oluşturun</em>. Arama motorlarının web sitenizi dizine eklemesini kolaylaştırın. Hem XML hem de HTML sürümleri oluşturun. Bir HTML sürümü ilk adımdır. XML site haritaları Google ve Bing web yöneticisi araçlarıyla kolayca gönderilebilir.</li> <li><em>Web sitelerini dizinlere gönderin (sınırlı kullanım)</em> . En profesyonel arama pazarlamacıları, URL'yi büyük arama motorlarına göndermez, ancak bunu yapmak mümkündür. Daha iyi ve daha hızlı bir şekilde, SEO'ya Uygun Web Sitesi doğal olarak bağlantılar geri almaktır. Bağlantılar, sitenizi arama motorları tarafından dizine eklenir. Ancak, URL’nizi Yahoo! (ücretli), Business.com (ücretli) ve DMOZ (ücretsiz). Bazıları, Google Media botunun ziyaret edilmesini sağlamak için yeni bir siteye AdSense (google.com/adsense) komut dosyalarını dahil etmeyi seçebilir. Sayfalarınız hızlı bir şekilde dizine eklenecektir.</li> </ul> <p><strong>Adım 4: Sürekli Test ve Ölçme</strong></p> <ul> <li><em>SEO'ya Uygun Web Sitesi Test ve ölçü</em> . Tek tek anahtar kelime performansı değerlendirmesi de dahil olmak üzere, uyguladığınız programların etkinliğini belirlemek için arama motoru sıralamasını ve web trafiğini analiz edin. Değişikliklerin sonuçlarını test edin ve bir Excel e-tablosunda veya sizin neyle ilgilendiğinizde izlenen değişiklikleri takip edin.</li> <li><em>Bakım</em>. Arama motoru sıralamalarını sürekli olarak geliştirmek için anahtar kelimelerin ve web sitesi içeriğinin sürekli olarak eklenmesi ve değiştirilmesi gerekir; böylece büyüme ihmal edilmez veya ihmalden düşmez. Ayrıca, bağlantı stratejinizi incelemek ve gelen ve giden bağlantılarınızın işletmenizle alakalı olduğundan emin olmak istersiniz. Bir blog, ihtiyaç duyduğunuz gerekli yapı ve içerik ekleme kolaylığını sağlayabilir. Hosting şirketiniz genellikle bir blogun kurulumu / kurulumu konusunda size yardımcı olabilir.</li> </ul> Etiketler: seo web site dijital pazarlama seo

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar