E-ticaret Hedef

E-ticaret Hedef pazarlarını seçerken bazı noktalara dikkat etmek gerekir.
Günümüzde blog yazma her sektör için modern pazarlamada önemli bir yere sahip. Blog yayınınız Google'ın tepesine ulaştığında yıllarca otomatik pilotta sizin için potansiyel müşterileri toplamak üzere orada kalır ve en iyi haber "ücretsizdir". Emlak firmanız için blog yazmanın en güzel yanı budur. ikinci güzel yanı ise ülkemizde emlak sitesine blog bulunan çok az işletme var yani organik olarak üst sıralara çıkmak için önünüzde büyük bir fırsat var. Blog kategorinizi ne kadar çabuk oluşturup yazımızdaki yöntemlerle blog içerikleri eklerseniz rakiplerinizi geride bırakmak sizin için o kadar kolay olacak. Emlak Web Siteniz İçin Blog Oluşturun ve reklamlara ödediğiniz bütçenin çoğundan kurtulun.
Emlakçılar arasında, blog yazmanın çok etkili olmayacağına dair yanlış bir anlayış var ancak bu kesinlikle doğru değil. Bir içeriği düzgün olarak yayınladığınızda her zaman daha fazla web sitesi ziyaretçisi çekecektir bu da olası müşteri sayınızın artması demektir.
Araştırmalara göre :
Bloglamanın gerçekten emlak pazarlama stratejinizin temelinde olması gerekiyor.
On yıl önce, internette bu kadar işletme yoktu. Küçük bir e-ticaret mağazası açtığınızda organik sonuçlarda ilk sıralarda çıkabiliyordu ancak bugün öyle değil!
Günümüzde, bloglarınız her daim yararlı, uzun içerikli ve yüksek kaliteli yayın olmalıdır.
Bu 3 özelliğin çok fazla söylendiğini biliyoruz, fakat bize güvenin, bunlar şu anda (ve gelecekte) uygulanabilir olan blog yayınlarının tek türü olacak. Bunlar size yol açan, satışları ve tavsiyeleri alacak blog yayınlarıdır. Bu 3 özellik her blog yazısında olması gereken temel özelliklerdir.
Gayrimenkul ipuçları için blog yazımı kesinlikle uzun vadeli bir pazarlama stratejisidir, ancak Google'da sıralamaya başlayacak ve size diğerlerinden daha hızlı sonuçlar veren belirli yayınlar bulunmaktadır.
Arama motorlarının üst kısmına hızlıca erişmek için aşırı yerel konular hakkında blog yazdığından emin olun. Bunlar sadece bir emlakçının kendi çevresi hakkında bildikleri konular. Hayır, konut istatistiklerinden bahsetmiyoruz bu çok sıkıcı ve unutmayın, dikkat çekmek için blog yazıyoruz.
Bunun yerine mahallede yaşayanların nasıl olduğu hakkında yazın. Okurların yemek yiyebilecekleri en iyi yerler, hafta sonları yapılacak şeyler, nerede oynayacakları, tarihi mekanlar, yerel sıcak noktalar, eğlenceli etkinlikler, çocuklar için etkinlikler vb. hakkında bilgilendirin. Bunlar, hem yerel sakinlerin hem de potansiyel sakinlerin çevrimiçi olarak Google'da görüntülenecek.
Emlak piyasası için blog yazmaya gelince, mahalle defteri her ajanın gizli silahıdır. Web sitenizle tamamen alakalıdır, Google'da dizine eklenir, kolayca resim çekebilirsiniz ve bazı konut istatistikleri, burada listeleme sayfaları, açık evler ve listelemelere serpmek tamamen uygundur.
Yeni bir emlakçı olsaydık ve blog yazmaya yeni başlasaydık, emlak firmam için gerekli evrakları hazırlamadan önce "İzmir (bulunduğunuz yere göre değiştirin) taşınmak: Bilmeniz Gereken Her Şey" adlı harika bir yazı yazardık. Her zaman güncel, yararlı olurdu. Ayrıca 2.000+ kelime ve iyi yazılmış olmalı. Bu yazıda, yukarıda bahsettiğimiz tüm konularla ilgili bilgi ve bağlantıları olurdu.
Zaman kaybı, emlakçılarından blogculuk söz konusu olduğunda duyduğum en büyük itiraz genelde bu oluyor. Çoğu zaman, zamanlarını blog oluşturmaya boşa harcamak istemediklerini söylüyorlar.
Yazımızın şimdiye kadar ki bölümünde tam açıklığa kavuşturamadıysak blog yazarlığı sizlere yeni müşteriler getirecek hem de herhangi bir reklam ücreti ödemeyeceksiniz. Müşteri üretimi zamanınızın ayrılmaz bir parçası olmalı. Eski günler geride kaldı birkaç el ilanı dağıtıp, ofisinizde oturup müşteri bekleyemezsiniz.
Haftada 1 veya 2 blog göndermek için günde 30 dakika planlamanız gerekiyorsa, bunu gerçekleştirin. İlk müşterinizi elde ettiğinizde ve ilk satışınızı tamamladığınızda sürekli blog yazmak için zaman ayırmaya başlayacağınıza söz veriyoruz.
Blog yazmak, nefret ettiğiniz şeyler hakkında yazarken çok sıkıcıdır. Sattığınız ev sayısı hakkında blog yazıyorsanız ... Yazmak ve ayrıca okumak acı verici olabilir.
Yaz etkinlikleri ya da yemek yiyebileceğiniz en iyi yerler hakkında eğlenceli şeyler yazıyorsanız, sıkılmayacaksınız. Ve yine, blog yayınlarınızdan yol tarifi, satış ve tavsiyeleri başlattığınızda bunun sıkıcı olduğunu düşünmeyeceksiniz.
Yazılarınızı düzeltmek veya boşlukları doldurmak için bir editör kiralayabilirsiniz, ancak mesajların içeriği sizden gelmelidir. Bunun dışında başka bir yol yok.
Yayınlarınız online olarak kolayca bulunamayan ilgili, yerel konular hakkında yazılmalıdır.
Kafanızdaki sizi uzman yapan, alakalı yapan ve müşterileri sizi işe almak isteyen ve sizi yönlendiren bir bilgidir.
Mahalle günlüğü yayınlarının ülkemizde bir örneği yok bu yüzden yabancı iki web sitesini örnek vermek zorunda kaldık. Mahalle günlüğü yayınlarını kesinlikle ezici iki web sitesi var. İlki, kıyı şeridinde bir emlak ajansı olan Compass olarak anılır. Ve ikincisine AirBnb denir, bir tatil ev kiralama şirketidir. Bu web sitelerinin ne kadar müthiş olduğuna dair bir fikir almak için, Compass'dan New York City sayfası ve burada Airbnb'den bir tane sitelerini inceleyebilir ve hemen siz de benzer bir taktik uygulayabilirsiniz.
Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
Emlak Web Siteniz İçin Blog Oluşturun yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Yorumlar