Çevrimiçi Ödemeler 2018 - Nasıl Doğru Yapılır?
Çoğumuz yeni bir yıl başlamadan önce özel ve iş hayatımızın daha da iyi olması için bir önceki seneyi gözden geçiririz ve yeni kararlar alırız.
Neden çok sayıda e-ticaret sitesinde blog var? E-ticaret sitesi sahipleri yazılar yazmayı seviyor mu? Muhtemelen değil. Bloglama eğlenceli olsa da, aynı zamanda mükemmel bir pazarlama ve SEO stratejisidir ve bu nedenle, e-ticaret sitesi sahipleri bir blog başlatıyor. Burada, bloglamanın neden bu kadar harika bir pazarlama ve SEO stratejisi olduğunu açıklayacağız. Bunun üzerine, bir e-ticaret sitesinde blog'u nasıl kuracağınıza ilişkin bazı pratik ipuçları vereceğiz.
Bloglama, kitlenizi ürününüz hakkında bilgilendirmenin mükemmel bir yoludur. Bir blog yazısında, bir ürünün nasıl kullanılacağını ve insanların ürün satın almalarını neden gösterebilirsiniz. Ayrıca kitlenize kendiniz ve şirketiniz hakkında da bilgi verebilirsiniz. Ve ürünlerinizin öyküsünü bakış açınızdan anlatabiliyor olacaksınız. Örneğin, sitenizde bebek kıyafeti satıyorsanız, çocuklar ve çocuk modası hakkındaki bir blog harika bir fikir olabilir.
Blog düzenli olarak blog yayınlarsanız ve blog yayınlarınızı sosyal medyada yayınlarsanız, kitlenizin aklında kalırsınız. Henüz bir şey almasalar bile, kitlenizin sizi hatırlamasını istiyorsunuz. Bir ziyaretçi, sıcak bir gündeki çocukları nasıl giyineceğinizle ilgili yayınlarınızdan birinde karşılaşırsa, bu ziyaretçinin hemen çocukları için yeni kıyafetler satın almak istemeyebileceği düşünülmektedir. Ancak, göreviniz boyunca sizi ve e-ticaret sitenizi tanımak zorundalar. Böylelikle, insanlar için yeni kıyafetler gerektiğinde hemen akıllarına siz geleceksiniz ve kıyafetleri sizden alacaklar.
Bir blogun bakımı da SEO'ya katkıda bulunur. Her yeni bir blog yazısı yazarken, Google'ın beğendiği taze içerik ekliyorsunuz. Buna ek olarak, bir blogun korunması, derecelendirmek istediğiniz anahtar kelimelerle alakalı içerik yazmaya başlamanızı sağlar.
Blogunuzda her şey hakkında yazabilirsiniz, ancak öncelikle doğru anahtar kelime araştırması yapmayı unutmayın . Bulmak istediğiniz arama terimlerini bilmek zorundasınız. Hakkında ne blog seçileceğini seçtiğinizde bu anahtar kelimeler önde gidiyor olmalıdır. Bununla birlikte, bir anahtar kelime henüz bir başlık değildir. Böyle bir anahtar kelimenin etrafında bir açıya, bir öyküye ihtiyacınız var.
Blog yayınları için fikir üretmenin en iyi yolu, güncel olaylara atıfta bulunmak ve bu olayları yazmaktır. Farklı haber sitelerine göz kulak olun ve haberlerdeki görüşlerini niş içine dahil ettiğiniz yazıları yazın. Fikir edinmenin bir başka yolu, kitlenizi blogunuza yorum yapmaya davet etmektir. Onları almak biraz zaman alabilir, ancak bir sonraki mesajınız için mükemmel başlayanlar olan bazı sorular veya görüşler alabilirsiniz .
Sitenizin menüsü veya üstü dolaşımı, ziyaretçilere web sitenizin neyle ilgili olduğunu ve ne sunduğunuzu anlamasına yardımcı olur. Web sitenizin yapısını yansıtmalıdır. E-Ticaret sitenize bir blog eklerseniz, aynı zamanda menüde göründüğünden emin olmanız gerekir. Ana menüde bir blog olmalıdır.
Bunu, e-ticaret sitenizin kategorilerinden farklı olarak ayarlamanızı öneriyorum. Meseleyi tüm yol boyunca (evin yanında) veya menüde her yöne doğru koyun. Ana sayfanızdan blogunuza tıklayıp gidebilirsiniz. Sonuçta, ziyaretçilerin blog'unuzu kolayca bulunmasını istiyorsunuz. Ana sayfanızdaki blogunuza bağlamak, blogunuzun önemli olduğunu ve blogunuzun sıralamasını artırabileceğini Google'a gösterecektir. Ayrıca, blogunuzun e-ticaret sitenizle aynı alanda olduğundan emin olun, böylece hem e-ticaret siteniz hem de blogunuz birbirlerinin sıralamaları ile kazanç sağlayacaktır.
E-Ticaret sitenizde bir blogunuz varsa, muhtemelen ürünlerinizle ilgili birçok konuda yazarsınız. Belki de bunları kullandığınız olaylar veya bunların kullanımı için ne kullanmanız, bunları en iyi nasıl kullanacağınız, farklı ürünler arasında karşılaştırmalar vs. hakkında. Dolayısıyla, etiketlerinizin mağazanızın ürün kategorileri ve alt kategorileri ile kısmen örtüşeceği mantıklıdır. Tamamdır. Çünkü sonunda, sattığınız ürüne insanları çekmek için bu yayınlarla sıralamak istersiniz. Ayrıca, kategori veya etiket olsun, ürünleri gruplarsanız, bunları sıralamaya koymak daha kolaydır.
E-Ticaret sitenizde bir blog başlatırsanız, bu yayınları sosyal medyada da paylaştığınızdan emin olun. Buna ek olarak, en son blog gönderilerinizi kitlenize terfi eden bir bülten göndermelisiniz . İnsanlar, bir süre arada sırada siz ve blogunuzun varlığını hatırlatmak ister.
E-ticaret Sitenizde Neden Blog Olmalı? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Yorumlar