Emlak Web Sitenizi Nasıl Oluşturursunuz?
Web siteleri, başarılı bir işin vazgeçilmez bir parçası haline geldi.
Blog yazmanın önemini anlatan birçok yazı yayınladık ve arama sıralamalarını, bir marka stratejisi oluşturmanın önemli bir parçası olduğuna değindik. Google blog yazılarınızı ne kadar çok güncellerseniz web sitenize o kadar sık gelir. Ayrıca insanlar sosyal medyada içeriklerinizi paylaşarak ücretsiz reklamınızı yaparlar. Bugüne kadar blog içeriklerinden ve blog yazmanın faydalarından bahsettik. Peki, tasarım olarak blogunuz nasıl olmalı? Blogunuz Liste veya Izgara Görünümüde Mi Olmalı?
Genellikle, en üstte en son yayınlanan yazının bulunduğu liste türünü tercih ediyoruz. Yan tarafta ise önceki yazılar ve en çok okunan yazılara ulaşılabiliyor. Bizim blogumuz liste biçimine bir örnek.
Bu yaklaşımın ardında yatan temel düşünce, blogların, genellikle okuyucuyu ilgili bir teklifle buluşturan bir müşteri yakalama sürecinin "çekim" ön uçları olmasıdır. İstediğimiz son şey, potansiyel bir müşterinin dikkatinin dağılmasıdır.
Ancak, bu tür bir düzen mutlaka en iyisi mi? Ya da, bir grid görüntüsü aracılığıyla içerik okurluğunu (diğer bir deyişle markalaşma / tüketimciliği) artırabilir, dönüşümlerin tatmin edici bir oranına neden olabilir mi?
Kendi blogumuzun verileri ve diğer incelemelerimizden sonra listelemenin iyi bir yöntem olduğunu gördük. Bununla birlikte, seçiminizi mantıklı temellere dayanarak yapmanız için birkaç inceleme sonucunu paylaşmaya karar verdik.
Blogunuz Liste veya Izgara Görünümüde Mi Olmalı?
Gelen pazarlamaya yaklaşımımız dahilinde, bloglar temel olarak arama görünürlüğü ve bir çekim aracı olarak kullanılmaktadır. Sosyal medya paylaşımları ve organik arama motoru sonuçları ile ziyaretçileri web sitemize getirmek ve onları harekete geçirici mesajlarla web sitemizde tutmak istiyoruz. Bu bir indirme, abonelik veya başka bir ilgili içerik bağlantısı olabilir.
Bu hedeflerin her biri, doğrusal bir ilerlemeye kendini borç verir. Başka bir deyişle, blog yazısı içerisinde, mümkün olduğunca dikkat dağıtıcı olmayı isteriz. Bu nedenle, dikkati çeken bir özellik resmi, ilginç ve anlayışlı metinler istiyoruz ve bir sonraki adıma geçmek için bir teklif istiyoruz. Liste biçimimizle uyumludur ve üretmek için çok çalıştığımız dönüşüm türlerini teşvik eder.
Bizim bakış açımıza göre, birçok farklı blogun bulunduğu bir ana blog sayfası, ziyaretçilerin konular kadar resim seçmesini bırakması olasılığı yüksektir. Önizleme resimleri alana hakim olacak, çünkü dikkati kapmak söz konusu olduğunda ağır ağır taşıyorlar, bu nedenle resimlerinizi akıllıca seçin.
Ek olarak, görüntülerin tümü benzer biçimde biçimlendirilmedikçe (tutarlı renk şemaları, yazı tipleri ve başlık boyutları, kopyanın yerleştirilmesi, vb.) Yan yana sunulduğunda uyuşmayan bir his yaşayacaklardır.
Bu, estetik bir bakış açısı ile sorunlu olabilir ve daha zayıf önizleme görüntülerine sahip oldukları için en iyi fikirlerin bazılarının atlanacağı anlamına gelebilir.
Ancak daha büyük bir sorun, ızgara düzenlerinin tarihler, kategoriler ve diğer göstergeler gibi ayrıntılar için fazla yer bırakmadığı, önizleme metninden söz etmemesi. Dolayısıyla, en iyi blog yayınlarınız kaybolacak veya gözardı edilecek, çünkü bunlar grafiksel olarak öne çıkmıyorlar.
Elbette bu konunun bir yolu, en popüler blog yayınlarınızı en üst sırada tutmaktır, ancak daha sonra başka sorunlara neden olacaklardır.
Birincisi, yeni yayınlarınız alt sıralarda görünecek ve insanların ilgisini çekemeyecek. İnsanlar blogunuzun güncellenmediğini düşünecek. Zamanlama, blog yayınları için büyük önem taşır. İnsanlar düzenli olarak yeni içerik sahibi olmalarını bekliyor. İnsanlar her açtıklarında eski yazıları görecekler ve hayal kırıklığına uğrayacaklar.
Konuya göre düzenlendiği sürece, yayınların tarihe göre sıralanıp sıralanmadığı konusu tartışılmaz olabilir. Muhtemelen bunun bir gerçeği var, ancak ziyaretçilerinizin ve potansiyel müşterilerin çoğunun yeni fikirlerinizi blogunuzun en üstünde görmek isteyecek.
İnternet üzerindeki çeşitli örnekleri inceleyerek, ızgaraya dayalı blog rulolarının gerçekten çok anlamlı hale geldiği üç durum vardır:
Tabii ki bu şebeke yaklaşımlarının ilk ikisini teşvik etmediğimizi ve açıkçası birinci şüpheci olacağını söylemeye gerek yok. Birçok aboneniz olsa ve zamanla değişen konular hakkında blog yazacak olsanız bile, bu tür düzenin dezavantajları halen mevcuttur.
Umarız, noktalarımızı yeterince iyi değerlendirdik ve neden bir pazarlama blogu için belli bir görünümü tercih ettiğimizi anlamış oldunuz. Bunun, kullanılabilirlik, çevrilebilirlik ve içeriğinizden dönüşüm eylemi teşvikiyle ilgili olduğunu düşünüyoruz.
Bununla birlikte, her zaman farklı düşünce ve düşünceler denenmeye açıktır.
Blogunuz Liste veya Izgara Görünümüde Mi Olmalı? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Etiketler: blog listeleme blog ızgara blog
Yorumlar