Logo

Medanis Blog

Daha Fazla Emlak Satışı İçin Sosyal Medya Kullanımı

Daha Fazla Emlak Satışı İçin Sosyal Medya Kullanımı

2017 yılında ev satışlarınızı arttırmak istiyorsanız Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Snapchat, Pinterest gibi sosyal kanalların tamamında aktif olarak bulunmanız lazım.  Daha Fazla Emlak Satışı İçin Sosyal Medya Kullanımı önemli bir yere sahip. 2017'de Snapchat kullanan 300 milyon +  aktif aylık kullanıcı mevcut ve bu kullanıcıların %71'i 34 yaşın altındadır.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Sosyal Medya Kılavuzu

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Kılavuzu

Bir emlak şirketi olarak, sosyal medya, çevrimiçi pazarlama stratejinizin önemli bir bileşeni olmalıdır. Sosyal medya platformlarının giderek büyüyen kapsamı ve web üzerindeki etkisi ile, yalnızca yok olmayı göze alamazsınız. Müşterileriniz çeşitli sosyal medya kanallarında sizi bulmayı umuyor ve onlara istediklerini vermelisiniz.

(devamını oku)
Emlak Sektöründe 2017 Sosyal Medya Eğilimleri

Emlak Sektöründe 2017 Sosyal Medya Eğilimleri

2017 yılının ortalarındayız bu nedenle tahmin edilen sosyal medya trendlerinin neler olduğunu, emlak sektörünün hangi sosyal medya eğilimlerinden nasıl yararlanması gerektiğini değerlendirmeye karar verdik.  Emlak Sektöründe 2017 Sosyal Medya Eğilimleri size sosyal medya hesaplarınızı yönetirken takipçileriniz ne istediğine dair ilham kaynağı olacak. Müşteriler artık sıradan sosyal medya paylaşımları istemiyor.

(devamını oku)
Facebook'ta Emlak İlanlarınızı Nasıl Vermelisiniz?

Facebook'ta Emlak İlanlarınızı Nasıl Vermelisiniz?

İnternetin hayatımıza girmesiyle emlak pazarlaması için yeni bir pazarlama alanı oluştu. Emlak uzmanları artık hemen bir web sitesi sahibi oluyor, bazıları blog yazarlığı yapıyor, bir kısmı ise sosyal ağlarda aktif olarak bir şeyler yapmaya çalışıyor.  Twitter, Facebook ve LinkedIn büyük üçlüdür.

(devamını oku)
Sosyal Medyayı Emlak Web Sitenize Entegre Etmenin 7 Yolu

Sosyal Medyayı Emlak Web Sitenize Entegre Etmenin 7 Yolu

Sosyal medya pazarlama stratejiniz, kullanıcıları web sitenizi ziyaret etmeleri için teşvik edecek şekilde düzenlenmelidir. Ayrıca hizmetleriniz hakkında eksiksiz bilgi edinebilecekleri ve paylaşabilecekleri şekilde oluşturulmalıdır.  Ancak bunu yapmadan önce sosyal medya platformlarınızı emlak web sitenize entegre etmeniz gerekir.

(devamını oku)
Emlakçılar Facebook'ta Neler Paylaşmalı?

Emlakçılar Facebook'ta Neler Paylaşmalı?

Sosyal medyada yapmanız ve yapmamanız gereken kurallar her geçen gün değişiyor gibi görünüyor.  Facebook'un reklam analiz araçları değiştiğinde veya Google metrikleri değişir değişmez, 6 ay önce doğru bildiğimiz şeyler değişir.  Peki gayrimenkul Facebook sayfanızda hangi tür ilanları paylaşmalısınız? Emlakçılar Facebook'ta Neler Paylaşmalı? Bu soruyu, Facebook'ta paylaşmanız gereken emlak yazıları için bu 5 ipucu ile sizin için cevaplayabiliriz.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Instagram Kullanma Yöntemleri

Emlakçılar İçin Instagram Kullanma Yöntemleri

Günümüzde Instagram'ın Twitter'dan daha çok kullanıldığını biliyor musunuz? Instagram'da 200 milyonun üzerinde aktif kullancı mevcut ve bu emlakçılar için artık kullanılması gereken bir platform olduğu anlamına gelir.  Emlakçılar İçin Instagram Kullanma Yöntemleri ile Instagram'da yapacağınız paylaşımlarla yeni birçok müşteriye ulaşabilirsiniz. Facebook bir milyardan fazla aktif kullanıcısıyla sosyal medyada bir numara olsa da, Instagram emlak sektörü için iyi sonuçlar verecektir.

(devamını oku)
Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları

Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları

Sosyal medyayı yönetmek günde 15 dakikadan fazla sürer.  Bir emlakçı olarak ofisinizde geçirdiğiniz süre kısıtlı olabilir, müşterilerinizle ilgilenirlen bir yandan sosyal medya paylaşımlarınızı yapmak sizi zorlayabilir.  Emlakçılar İçin Sosyal Medya Araçları ile sosyal medya paylaşımlarınız için çok fazla vakit harcamanıza gerek kalmayacak.

(devamını oku)