Logo Web Tasar覺m

Blog Pazarlaması İşletmenizin Erişimini Nasıl Üst Düzeye Çıkarabilir?


paylaş
Blog Pazarlaması İşletmenizin Erişimini Nasıl Üst Düzeye Çıkarabilir?

Arama motoru optimizasyonu (SEO) ve sosyal medya pazarlaması,  normal olarak çevrimiçi pazarlama yapmak isteyen herkesin dikkatini çeker. Bununla birlikte, SEO ve sosyal medya taktikleri, işinize birçok fayda sağlayabilecek bir kaynak olan blog pazarlaması ile kullanıldığında güçlenebilir. Günümüzde herkes bir blog bölümü oluşturarak web sitesine yeni ziyaretçiler çekmeye çalışıyor ancak bunu en etkili nasıl yapabilirsiniz? Blog Pazarlaması İşletmenizin Erişimini Nasıl Üst Düzeye Çıkarabilir?

Blog yazma artık hobi olarak yapılan bir aktiviteden çok daha fazlası haline geldi.

 İş bloglaması, müşterileri ürünlere yönlendirebilir ve nihai olarak daha fazla satış sağlayabilir.

 

Bunu akılda tutarak, blog pazarlamanın küçük işletmelerinizin genel stratejisinde merkezi olması için dört sebebini tartışacağız.

1. BLOG PAZARLAMASI KÜRESEL ARAMA TRAFİĞİNE ERİŞEBİLİR.

İnternetin en büyük avantajlarından birisi küresel bir kitleye ulaşabilmenizdir. Dünyanın çok çeşitli köşelerinde hedeflenen potansiyel müşterilere ulaşılabilirsiniz.

Daha geniş bir okuyucu yelpazesine hitap etmek istiyorsanız, makalelerinizi birden fazla dile tercüme etmek iyi bir başlangıç olacaktır.

 

Tek seçenekten uzak olsa da,  WordPress için Weglot eklentisi çeviri işlemini olabildiğince basit hale getirmek amacıyla programlanmıştır.

Diğer kullanışlı bir küreselleşme taktiği, ülkeye özgü içeriği blog yayınlarınızın bazılarına eklemektir. Bu, ulusal tatil günleri, ilgili spor etkinlikleri veya yerel eğlence haberleri hakkında bilgi veya referanslar içerebilir. Daha büyük veya yeni bir kitleyle alakalı olabilecek şeylerden söz ederek, markanızın daha fazla arama sonucunda görünme ve daha fazla gözle görme potansiyeli vardır.

 

2. YEREL ARAMA TRAFİĞİ KAPINIZI ÇALIYOR OLABİLİR.

SEO'yu çevreleyen tartışma ve içeriğinizi en iyi duruma getirme genellikle global kapsama odaklanmaktadır ya da yerel SEO göz ardı edilmektedir.Yerel SEO  ve yerel aramaları hedefleyen içerik, tartışmasız olarak en fazla kazanç elde etmenizi sağlayabilir.

Yerel SEO uygulamaları, birisi ürününüzü veya hizmetinizi yakındaki bir yerden aradığında web sitenizin görünmesine yardımcı olabilir. Arama motorlarına nerede olduğunuzu ve yaptıklarınızı bildirerek, mağazanıza gerçekte bakabilecek yerel insanlarla eşleşebilirler. Doğru yaparsanız, müşterilerinizin gözünde şehrinizdeki hizmetinize devam etmiş olabilirsiniz.

 

Makalelerinizi coğrafi bölgeye özgü arama terimleri ile optimize ederseniz, onları kullanan araştırmacıların ilgisini çekebilirsiniz. Bir blog makalesi doğrudan bir mağaza ziyaretine veya satın alınmasını sağlamasa da, firmanızın adını potansiyel bir müşterinin aklına girecek ve sektörünüzde yerel bir kaynak olarak sizi görecektir. Örneğin, bir müteahhitseniz, belirli bir şehir veya eyalet için bir eve bir ek oluşturmak için düzenlemeler hakkında bir blog yazısı koyabilirsiniz. Birisi bu konuyu aradığında ve o sorunun cevabını veren bir içeriğin varsa, alanda uzman olduğunu bilirler.

3. BLOGLAMA, SEKTÖR YETKİNİZİN KANITI OLABİLİR.

Sektörünüzdeki otoriteniz itibarınızın göstergesidir. Blogunuz vasıtasıyla tanınmış ve saygın olmanız, rakiplerinizle aranızda fark oluşturmanızı sağlayacaktır. Bununla birlikte, en büyük ödülünüz genel trafik düzeylerinizdeki, olası satışların, dönüşümlerin ve nihai olarak satışlarınızın tümünde görülen bir artış olacaktır.

Bu nedenle, içeriğiniz aracılığıyla yetki arttırmak öncelikli ilgi alanı olmalıdır. Kalite içeriğinin yayınlanması anahtardır, aksi takdirde ününüz vasat kalacaktır.

Gerçek, harekete geçirici ve bilgilendirici içerik, okuyucularınız tarafından güven ortamı oluşturacak ve sizinle ilgili kelimeyi yaymaya teşvik edecektir.

 

Her blog yazısı yayınlandıktan sonra, web siteniz ve sosyal medya aracılığıyla içeriğiniz hakkında sohbet etmek isteyen okuyucularla da iletişime geçmek isteyeceksiniz. Bu size uzmanlığınızı göstermek için ekstra bir fırsat verir ve açık marka bilinci oluşturma ile birlikte sizi alanınızda lider olarak konumlandırabilir.

4. MARKANIZIN MESAJINI KONTROL EDEBİLİR VE HOMOJENİZE EDEBİLİRSİNİZ.

Tekil bir marka müşterilerine, bulundukları platforma bakılmaksızın tanınabilir olmalıdır. Henüz yapmadıysanız, önce vizyon ve misyon tablolarını oluşturma, kişilik ve stilinizi oluşturma ve benzersiz değer teklifinizi düşünme anlamına gelen bir marka kimliğini geliştirmeniz gerekebilir.

Blog pazarlaması, marka sesinizi canlandırabilir ve hedeflerinizi ve felsefelerinizi netleştirmenizi ve böylece okuyucu görüşlerini etkileyebilmesini sağlayabilir.

 

 

Medanis Bilişim AŞ 13 yılı aşkın tecrübesi ve yeni teknolojileri takip eden profesyonel ekibiyle size yardımcı olabilir. Unutmayın firmamız web tasarım, web yazılım, mobil uygulama, SEO ve Google AdWords, dijital pazarlama konularında profesyonel bir ekibe sahip. Bizimle iş yaptığınızda bu konularda uzman bir ekibi kiralamış olacaksınız.
444 5 698 numaralı telefondan bize hemen ulaşabilirsiniz.

Blog Pazarlaması İşletmenizin Erişimini Nasıl Üst Düzeye Çıkarabilir? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.

 

Etiketler:

paylaş

İlgili Yazılar



Yorumlar